Mam nadzieje że poradnik sie przyda .OTs będzie pod tibie 7,92.
Najpierw ściagamy :
http://www.speedyshare.com/525603272.html
Otwieramy .Bedzie w winrar wiec musicie go rozpakowac
Jesli juz jest rozpakowany to powinien bytc folder o nazwie evolutions …
Otwieramy go i wchodzimy w config edytujemy go i dalej tak:
-------- config.lua --------
-- Config file for OTServ --
----------------------------
>
-- data directory location
datadir = "data/" <- To Zostawiamy
-- map location
map = "data/world/evolutions.otbm" <- To Zostawiamy
-- mapkind
-- options: OTBM for binary map, XML for OTX map <- To Zostawiamy
mapkind = "OTBM" <- To Zostawiamy
-- map store location (for XML only) <- To Zostawiamy
mapstore = "data/world/evolutions-mapstore.xml" <- To Zostawiamy
-- house store location (for XML only)
housestore = "data/world/evolutions-housestore.xml" <- To Zostawiamy
-- bans storage (for XML only)
banIdentifier = "data/bans.xml" <- To Zostawiamy
-- server name
servername = "Evolutions 7.92 RPG" <- Tu wpisujemy nazwe servera
-- server location
location = "Holland" <- Poland
-- server ip (the ip that server listens on)
ip = "auto" <- Tutaj swoje IP
-- server port (the port that server listens on)
port = "7171" <- To Zostawiamy ewentualnie wybieramy 7172 ale zadko
-- server url
url = "http://100498.leerling.lekenlinge.nl" <- To Zostawiamy chyba że mamy IP niezmienne
-- server owner name
ownername = "Xidaozu" <- Twoja Ksywka
-- server owner email
owneremail = "Xidaozu@hotmail.com" <- Twój E-mail
-- world type
-- options: pvp, no-pvp, pvp-enforced <- To Zostawiamy bez zmian
worldtype = "pvp" <- W jakim trybie chcemy grać
-- exhausted time in ms (1000 = 1 second)
exhausted = 1000 <- Zmeczenie co ile możemy użyć runki itp.
-- exhausted time in ms for non-aggressive spells (1000 = 1 second)
exhaustedheal = 1000 <- Patrz wyżej tylko ze spellami
-- how many ms to add if the player is already exhausted and tries to cast a spell (1000 = 1 second) <- To Zostawiamy bez zmian
exhaustedadd = 200 <- Tu najlepiej "0"
-- how long does the player has to stay out of fight to get pz unlocked in ms (1000 = 1 second) <- To Zostawiamy bez zmian
pzlocked = 60*1000 <- tutaj ile itemków możemy max w PZ
-- house rent period
-- options: daily, weekly, monthly <- To Zostawiamy bez zmian
houserentperiod = "weekly" <- To Zostawiamy bez zmian
-- motd (the message box that you sometimes get before you choose characters) <- To Zostawiamy bez zmian
motd = "Welcome to Evolutions 7.92 RPG. Please choose your character."
motdnum = "1" <- To Zostawiamy
-- login message
loginmsg = "Welcome to Evolutions 7.92 RPG. For help visit http://otfans.net/showthread.php?t=46553" <- tutaj piszemy co ma pisać przy wlogowaniu się
-- how many logins attempts until ip is temporary disabled
-- set to 0 to disable
logintries = 0
-- how long the retry timeout until a new login can be made (without disabling the ip)
retrytimeout = 60*1000 <- To Zostawiamy
-- how long the player need to wait until the ip is allowed again
logintimeout = 0 <- To Zostawiamy
-- allow clones (multiple logins of the same char)
-- options: 0 (no), 1 (yes)
allowclones = 1 <- To Zostawiamy
-- max number of players allowed
maxplayers = "100" <- maxymalna ilość graczy zalecam 70
-- SQL type
-- options: mysql, sqlite <- To zostawiamy
sql_type = "mysql" <- To Zostawiamy
--- MySQL part (ignore if you are using SQLite) <- To Zostawiamy bez zmian
sql_host = "localhost" <- To Zostawiamy
sql_user = "root" <- To Zostawiamy
sql_pass = "" <- To Zostawiamy
sql_db = "otserv" <- To Zostawiamy
--- SQLite part (ignore if you are using MySQL)
sqlite_db = "db.s3db" <- To Zostawiamy
-------------------------------------------------------------------------------------------------
---------------------------- Evolutions Basic Configuration ----------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------
-- world name (shows in the character list)
worldname = "Evolutions 7.92 RPG" <- nazwa świata
-- time to save the server (default = 5)
autosave = 10 <- co ile autosave najlepiej 5
-- do you want to enable cap system? (yes/no)
capsystem = "no" <- czy ma być cap
-- anti-afk - maximum idle time to kick player (1 = 1min)
kicktime = 15 <- po ilu minutach cie wyloguje jak sie nie bedziesz ruszal
-- how many summons player can have
maxsummons = 2 <- maxymalna ilość przywolancow
-- maximum items in depot
maxdepotitems = 1000 <-ile rzeczy ma byc max w dp
-- learn spells (yes/no)
learnspells = "no" <- czy mamy kupywac zaklęcia
-- do you want everyone to have premium
freepremium = "no" <- darmowy Premium Account
-- remove ammunation? (bolts/arrows)
removeammunation = "yes" <- czy amunicja mają się kończyć
-- remove rune charges? (sd/hmm/gfb)
removerunecharges = "yes" <- czy runki sie koncza?
-- use item hotkeys? (yes/no)
itemhotkeys = "yes" <- czy na Hotkeyach można umieszac itemy
-- shoot trough battle window on players? (yes/no)
battlewindowplayers = "yes" <- czy z batlle listy można sie naparzać w ludzi
-- use account manager? (yes/no)
accountmanager = "yes" <- czy ma sie robic chary na 111111/tibia
-- summon follows master everywhere
summonsfollow = "yes" <- czy przywolance maja sie do ciebie teleportowac jak znikniesz z pola widzenia
-- allow outfit change
outfitchange = "yes" <- czy można zmieniać wyglady
-- damage to players with the same feet
feetdamage = "yes" <- tutaj nie wiem
-- guild system type (SQL only)(ingame/online)
-- online guild system requires the latest Swelia AAC
guildsystem = "ingame" <- To Zostawiamy
-------------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------- Multipliers -----------------------------------
-- experience multiplier (how much faster you got exp from monsters)
expmul = 10 <- tutaj ile razy wiecej EXP wiecej ma byc niz na realu
-- experience multiplier for pvp-enforced (how much faster you got exp from players)
expmulpvp = 2 <- ile procent EXPa z deda ma spadac do ciebie
-- monster lootrating (how much faster you get items from monsters)
lootmul = 1 <- Czy czesto wypadaja itemki z monsterów
-- skill multiplier (another multiplier in data/vocations.xml) <- To Zostawiamy
skillmul = 1 ile razy skille
-- manaspent multiplier (another multiplier in data/vocations.xml)
manamul = 1 <- po ile mana ma sie odnawiac
-- how many monsters spawn at a time in 1 spawn
spawnmul = 1 <- jak szybko maja sie potwory odnawiac
-- Price for each SQM when buying a house
houseprice = 200 <- cena za 1 kratke domku GP
-- level to buy a house
houselevel = 20 <- Od którego lvlu domki
-- maximum death entries per player
maxdeathentries = 10 <- To Zostawiamy
-- max message buffer (default = 4)
-- how fast you get muted
messagebuffer = 4 <- To Zostawiamy
-- minimum action interval (default = 200)
minactioninterval = 200 <- To Zostawiamy
-- protection for those under this level
protectionlimit = 50 <- od którego lvl jest PVP
-- critical damage and chance {chance, extra damage percent}
criticaldamage = {"0", "0"} <- To Zostawiamy
---------------------------------------------------------------------------------------
-------------------------- Skull System configuration -------------------------
---------------------------------------------------------------------------------------
-- time to lose a white skull (1 = 1 minute)
whitetime = 15 <- po ilu minutach czacha spada
-- time to lose one frag (1 = 1 minute)
fragtime = 1*60 <- Zostawiamy
-- ban unjust, how many frags you need to get banned (1 = 1 frag)
banunjust = 6 <- Po ilu zabiciach dostajemy bana to dla PVP
-- red skull unjust, how many frags you need to get a red skull (1 = 1 frag)
redunjust = 3 <- po ilu dedach jest czerwona czacha
-- bantime, for how long the player is banned (1 = 1 hour)
bantime = 24*1 <- na ile ban
--------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------- GM access rights --------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------------
<- Tego nie ZMIENIAC ->
-- access to walk into houses and open house doors
accesshouse = 3
-- access to login without waiting in the queue or when server is closed
accessenter = 1
-- access to ignore damage, exhaustion, cap limit and be ignored by monsters
accessprotect = 3
-- access to broadcast messages and talk in colors (#c blabla - in public channels)
accesstalk = 1
-- access to move distant items from/to distant locations
accessremote = 3
-- access to see id and position of the item you are looking at
accesslook = 2
NIe kopiujcie tego to tam bedzie tylko bedziecie musieli ustawic na zasadzie tego .
To nie wszystko
Jak Dac sobie lub kuplowi GMa
W folderze otsa wchodzicie w data>players szukacie nazwy Gracza edytujecie go i szukacie access=‘0’ to zmieniacie to zeby bylo tak access=‘5’
I ten ktos ma juz GMa
Jak stworzyc niezmienne IP
Wchodzicie na stronke http://www.no-ip.com
i szukacie pośrodku strony na samej gurze : Sign-up Now!
wypelniacie;
Email:…
Password:12345679
Confirm password:123456789
First name:Atek
Last name:Witerski
How did you hear about us?:HOST/ISP
Security question:wybieracie Pytanie
Your answer:i odpowiedz
Birthday: tam wybieracie
Enter the code shown:Przepisujecie kod
J accept noi macie juz konto
Logujecie sie na konto [chyba trzeba je aktywowac na mailu na ktory je zalozylismy]
po lewej stronie bedzie add klikacie w to potem Host name takie jak np:Jotti nizej wybieracie co bedziecie chcieli
Host Type zostawiacie Nizej IP addres [ip mozecie zobaczyc nizej w linkach]
i na samym dole create host Juz macie
Teraz jak ustawic niezmienne IP w otsie
Na stronie no-ip.com wchodzicie w zakladke download
i w zaleznosci od systemu wybieracie tam ja biore windows i biore download i sie sciaga
jak sie sciagnie to instalujecie go jesli zainstalowaliscie wloczacie program i logujecie sie na wasze konto logujecie sie w programie i zaznaczacie wasz host czekacie az sie pojawi usmiechnieta buzka i jest ok .
wchodzicie w plik config ten sam co wczesniej i w server url wpisujecie swoj host np url = “Lelo.no-ip.biz”
to jest przyklad i macie juz ip niezmienne
teraz wloczacie otsa i wasz ots juz ruszyl GRATULACJE
LInki
W dniu 04.05.2008 , o godzinie 21:06 został dopisany post przez programowiec
Może jakieś komentarze?