Jak zrobic Rachunek w OpenOffice

Zainstalowałem OpenOffice i jest w nim OpenOffice Base Calc Draw Impress Math Writer w którym moge zrobic rachunek ? i jak mozna jakąs podpowiedz jak…

Sprecyzuj dokładnie co chcesz zrobić? Jak ma wygląć bądź jakie funkcje ma mieć ten rachunek? Następnie poszukaj odpowiednich opcji w programie i do dzieła. Jeżeli umiesz obsługiwać Excela z Calc też sobie poradzisz.

Możesz użyć odpowiedniego szablonu do rachunków/faktur:

Szablony od OpenOffice

Szablony od LibreOffice

PS. Writer jest odpowiednikiem Word’a, a Calc odpowiednikiem Excel’a.

no własnie nie mam zbytnio o tym pojecia ,a w rachunku chciałbym zebym wpisał godziny i sam mi obliczał ile zarobiłem i do tego obliczał podatek…

jeśli mu wstawisz przedziały godzinowe, w których pracowałeś, a później z tego wyliczysz sumę godzin to dalej możesz liczyć wszystko.

same działania na godzinach nie są proste również w Excelu, bo godziny są traktowane przez arkusz kalkulacyjny jak zwykłe liczby - po prostu trzeba trochę pomyśleć co się chce policzyć.

sneik , na forum piszemy w języku polskim, w związku z tym należy korzystać z polskich znaków diakrytycznych (ą,ę,ć,ł,ń,ó,ś,ź,ż), proszę poprawić swój post oraz tytuł wątku, w przeciwnym razie temat zostanie przeniesiony do kosza.