Jak Zrobić Serwer W CS 1.6?


(Marian0810) #1

Tak jak w temacie


(Mahsoft) #2

wpisz tytuł tematu w Google to sie dowiesz


(Tobster) #3

Start - > New Game - > Ustawiasz mapę, limit graczy, rund itp. Jest to serwer nie dedykowany i jak wyłączysz grę to serwer się wyłączy. Na taki serwer wejdą osoby z którymi masz siec LAN, jeżeli chcesz aby wszedł jakis kolega przez internet to musisz wpisać komendę sv_lan 0 [automatycznie osoby z LAN nie beda ise juz mogly podlaczyc - więc najpierw wchodzą ludzie z LAN i pozniej dajesz sv_lan 0 i wejdzie ktos z neta]. Jeżeli chcesz staly serwer to wykupujesz w:

shooters.pl

gamesnet.pl

pifpaf.pl

whiterabbit.pl

Reszta firm to typu "krzak" i jakość usług jest marna, jak masz dostęp do dobrej maszyny i dobrego łącza możesz postawić własny serwer dedykowany info jak to zrobić tu.


(klopas) #4

możesz także postawić dedykowany serwer... jakby co to taki, na którym nie grasz ale jest on na liście... włączasz go za pomocą hlds.exe

polecam użyć AMX Mod X i dodać parę dodatków... dzięki nim lepiej się gra :wink: (np. ankiety która mapa ma być następna :wink: )


(Katrin04) #5

hlds . .. ale nie będzie widoczny.;/

Zapraszam na http://www.wiaderko.com

tam sie szuka , jak miałem 5 lat to sie sam dowiedziałem ;]


(Morgenowsky) #6

A jeśli ktoś woli bardziej zrozumiałe poradniki (bez tysiąca literówek i ze znakami interpunkcyjnymi) to zapraszam pod link poniżej.

:arrow: Tworzenie serwera w CS 1.6 (Steam dedicated)


(Stralny 97) #7

Też miałem z tym problem, kombinowałem i kombinowałem aż się udało!

Mam internet UPC 25mb/s i router

Router jest połączony do modemu który dostaje się od UPC

W konfigu routera udostępniasz porty UDP i TCP które CS wymaga dla danego IP kompa. (znajdziesz w internecie jakie porty potrzebuje CS)

Potem zakładasz przez HLDSa i działa. Przynajmniej mi działa.

Aha i co do adresu IP to HLDS może wyświetlać np. 192.168.1.100:27015 a tak naprawdę to jest twoje-ip:27015

PS - Nie kupuj serwerów przez jakieś strony, nie nabijaj komuś kasy!