Jaka drukarka do 600/700 zł?

Witam. Poszukuje drukarki laserowej z wi fi do 600/ 700 zł. najlepiej było by gdyby była to drukarka firmy Brother.
Nie znam się na drukarkach dlatego proszę o pomoc. Edit Potrzxebuje drukarki ze skanerem

Drukarka oczywiście z wifi.


Zamienniki tonerów po 17 zł za 1,5k stron wydruku.

Aukcja przykładowa, możesz kupić u kogoś innego.

W tym budżecie możesz nabyć jedynie monochromatyczne, ale domyślam się, że to wiesz i właśnie takiej szukasz. Akurat jeżeli laserowe mono w tym budżecie najrozsądniejszym wyborem są właśnie Brother - wg mnie najlepszy będzie model Brother HL-L2352DW. Drukuje szybko, cicho, niedroga w eksploatacji w związku z przyjaznym stosunkiem do zamienników. Znajdziesz poniżej 400 zł.

1 polubienie

Powyższy model wypada dobrze a najtańsza jaką znalazłem to HL1210WEYJ1, za ponad 300 złotych w sferisie. Ogólnie dobry wybór pod kątem samej firmy ponieważ Brother aktualnie najtaniej wypada pod względem kosztów eksploatacji a po rejestracji na www producenta otrzymujesz o rok dłuższa gwarancje. Osobiście korzystam z urządzenia atramentowego i nie ma żadnych problemów.

Ja również poleciłbym Ci ten model ten model HL-L2352DW Całkiem przyjemna cena jak za taką drukareczkę. Z zamiennikami tonerów tez nie ma żadnych problemów.

Brother DCP-1610WE (DCP1

Popieram, bardzo dobre urządzenie, ogólnie Brother króluje wg mnie w tym budżetowych urządzeniach, znacznie lepiej wypada niż HP. Nie robią żadnych problemów z zamiennikami. Do tego modelu pasuje eksploatacja DRB-1090N, z takich lepszych ActiveJet za niecałe 100 zł, producent deklaruje wydajnośc 10k stron A4, i faktycznie mniej więcej tyle jest. Oryginał (~150 zł) drukuje do 1000 stron.

i ja polecę brothera, jak może być laserówka mono to może DCP-1622WE, też active jety powinny być do tego modelu