Jaka drukarka laserowa do małego biura, wielofunkcyjna (scaner, druk, kopiowanie) w rozsądnej cenie tonerów

Cześć.

Prośba o poradę, jaką drukarkę laserową, wielofunkcyjną kupić do małego biura (drukowanie od 1000 do 2000 stron miesięcznie), najlepiej czarno-biały druk, ostatecznie kolor, w granicach do 1000-1200 zł? Który model ma dostępność tonerów na Allegro i w przyzwoitej cenie, żeby nie kosztował mnie 1 toner więcej jak 50-70 zł?

Drukarka powinna mieć podajnik do scanowania/kopiowania dokumentów i móc drukować obustronnie, automatycznie. Koniecznie musi mieć łączność Wifi, nie po kablu. Nie musi być jakaś super, chodzi mi o podstawę 3w1 czyli scan, kopiowanie i drukowanie, bez faxu i innych rzeczy. Czy jakaś HP/Oki/Brother się znajdzie w tej cenie?

Prośba o pomoc.

Według mnie takie urządzenie wielofunkcyjne powinno być dla Ciebie dobre https://www.sferis.pl/urzadzenie-wielofunkcyjne-hp-laserjet-pro-m227fdw-g3q75ab19-p445344

Polecam coś z serii Brother MFC-L27***, bo sam korzystam i jestem zadowolony. Obecnie mam MFC-L2740DW, ale ten model jest już chyba wycofany ze sprzedaży: ma duży pojemnik na papier, podajnik do skanera, druk dwustronny, wifi, bardzo intuicyjną obsługę z dotykowego panelu, tanie zamienniki widzę w cenach około 20zł, ale nie wiem jak z ich jakością ponieważ korzystam z droższych activejet, ma też fajny tryb cichy, przez który drukuje wolniej, ale w poniedziałek się przydaje :laughing:

Tu jest to faajnie opisane https://tonery-drukarki.blogspot.com/2017/11/jaka-drukarka-dla-maej-firmy.html

Bardzo dziękuję za odpowiedzi :slight_smile:

Tanie używanie to epsony albo brother zobacz taki Brother DCP-1610WE + kod kibicujemy-naszym będzie taniej o 30 zł :smiley: czarno biała mega tania w używaniu zamienniki po 20-30 zł :stuck_out_tongue:


Kabel usb gratis