Jaka karta dźwiękowa? (i czy da się)

Cześć. Będę miał przypływ gotówki i postanowiłem kupić jakąś kartę dźwiękową i głośniki, powiedzmy, że 5.1. Mam Windowsa XP, 512 RAM (DDR2 jak się nie mylę), dysk 80 GB Maxtora, procek 2.0 GHz, kartę graficzną Radeona 9550, no i płytę główną MSI k7n2-v. W związku z tym mam pytanie: jaka karta dźwiękowa podeszłaby do tego zestawu? Na allegro są wszelkiego rodzaju Sound Blastery, karty 8-kanałowe, sześcio, cztero, ISA. Nie znam się na tym więc piszę tutaj, bo wiem, że jest tu wielu ludzi znających się na rzeczy. :slight_smile: Pomożecie?

Pomożecie? Pomożemy :slight_smile:

Polecić mogę Ci z czystym sumieniem kartę Creative Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio

A co do głośników… w jakim przedziale cenowym mają być?

Hmmm… coś około stówki? :slight_smile:

Vendor poleca bardzo dobrą kartę - oto trochę szczegółów

Na tej karcie możesz maksymalnie podłączyć zestaw 7.1, zestawy takie jak 5.1, czy też 2.1 również

I jeszcze jedno - jeżeli mogę ci coś doradzić - taki sprzęt lepiej kupić w dowolnym sklepie komputerowym, otrzymasz fakturę, która jest podstawą gwarancji.

Ja osobiście korzystam z usług “komputronika”, jestem zadowolony i z cen i szybkości i jakości usługi.

A co do głośników wszystko zależy od kasy jaką chcesz przeznaczyć na zakup.

Pozdrawiam

P.S. Głośniki - taki zestaw Creative Inspire A300 2.1 retail (koszt około stówki) lub Creative Inspire A500 5.1 retail (koszt około 150 złotych) - lepiej dołożyć te pięć dych i kupic ten drugi zestaw.

P.S. 2 - musisz sam poszukać - każdy sklep oferuje inne ceny i do tego dochodzą jeszcze koszty przesyłki.

Ile taka karta może kosztować w przeciętnym sklepie komputerowym? Polecicie mi jakieś dobre i nie zbyt drogie głośniczki? Tak, żebym się zmieścił z jednym i drugim w jakichś 250 zł :razz:

Przeciętnym sklepie? A jaki to? :smiley:

Możesz przecież zamówić przez internet.

Co do głośników polecam następujące zestawy (ułożone wg mnie od najlepszych):

Logitech X-540

Logitech X-530