Jaka karta graficzna pod płytę Fujitsu D3221-A1?

Zamierzam kupić karte graficzną do 380-450zł ale jestem w tym zielony i co do niskiego profilu to czy zwykłe karty także mogą pasować? czy tylko i wyłącznie musi być low profile??

Bez%C2%A0tytu%C5%82u

To zależy od obudowy. “Normalna” może mieć za mało miejsca.

obudowa tower

… a co na pokładzie?
Jaki procek, ile ram, a zasilacz?

Jak wyżej, procek może ograniczać zbyt mocną kartę, zasilacz może jej nie zasilić.
Jak masz jakiś mniejszy niż 300W bez złącza zasilania pci celuj w coś zasilanego z szyny pci-e.
GTX 1650 to max, 1050 lub 950 może być sensownym wyborem.

Warto też zapytać Wujka Google’a, jakie karty wsadzali do swoich komputerów inni użytkownicy danego modelu Fujitsu.

zasiacz to ja dokupie też tak 400W naraxie mam za słaby ramu 8 i i5 4 rdzenie

Jeżeli jest to 400 cheifteca, to lekko 1050TI dodasz, a jak chcesz zaszaleć i myślisz o i7 i 16 GB RAM, to nawet 1660. Tylko na 400w Banditpower/Akyga bym żadnej karty nie dawał. No i ceny, nówki 1650 i 1660 teraz +150 złotych w świątecznej propocji zyskały…

Czy możesz podać specyfikację swojwgo komputera w normalny sposób?
Model Fujitsu chyba że płyta została przełożona.
Model procesora i5 jest precyzyjne jak podanie miejsca w przybliżeniu do kontynentu.
Poza tym przyłóż się trochę do pisania bo ciężko zrozumieć o co ci chodzi.

Jak nie doprecyzujesz nie pomożemy ci precyzyjnie.
Płyty o których piszesz widzę dwie oznaczone tak samo.
W obecnej sytuacji najlepiej zdjęcie twojej płyty - może być z netu, zwróć uwagę aby wszystkie gniazda się zgadzały.
Wymiana zasilacza może być bardzo skomplikowana lub niemożliwa albo bardzo łatwa w zależności od tego którą płytę masz.
Tak jak grafiki do płyty nie musisz dopasowywać tak niektóre płyty mają dedykowane zasilacze.

Jasne że tak zasilacz to 250 W miałem namyśli że chce dokupić zasilacz dla karty

3 4

Chyba masz problem.
Mogę sie mylić, ale to złącze na płycie nie wygląda na 24 pin, to chyba 20 lub inne.