Jaka karta graficzna?

Witam mam zamiar kupić sobie nowa kartę graficzną do gier. Obecnie posiadam Geforce 8600GT (256MB DDR3) i chciałbym jej dać już odpocząć :slight_smile: . Budżet jakim dysponuje to jakieś plus minus 250zł. Chciałbym sobie pograć na nowej karcie w Wiedźmina 2. Wiem dobrze ,że za 250zł nie kupię kto wie jakiej rakiety. Ale proszę was o radę ponieważ chciałbym sobie zagrać w Wiedźmina 2 na średnich detalach. A zbytnio nie znam się na kartach graficznych. Czy za taką cenę kupiłbym jakąś w miarę dobrą karte graficzną? Uprzedzam ,że jestem w stanie nawet kupić używaną karte. Jeszcze jedno pytanie podczas kupowania karty graficznej to czym się kierować? ilością pamięci ? czy "rodzajem pamięci " ?.

Uzbieraj większy budżet, na Radeona HD 7770 i do tego zasilacz Corsair VS 450W (kosztuje około 130zł) Ten, który masz obecnie jest ryzykowny. Procesor to też już lekki “zabytek”, RAM mało troszkę. Wiedźmin 2 nie ma jakiś wielkich wymagań, możliwe, że poszedłby na średnich lub troszkę niższych niż średnie.

O średnich możesz pomarzyć, na najniższych będzie może 15-20 FPS. 

Ja na podobnym procku (core 2 duo e 7500) i radeonie 7770 OC na ultra z wyl. Multisamplingiem i 1440x768 miałem 50 fps. Na wyższych rozdzielczościach miałem skoki animacji.

Twój C2D jest o wiele szybszy od tego athlona nawet bez OC a po to szkoda gadać…

Tu masz testy: http://benchit.pl/procesory/AMD/Athlon+64+X2/4800%2B  Nawet Pentium-Dual core E2200 jest szybszy…

niestety ale właśnie posiadam zasilacz modecom Fell :frowning:

A moglibyście mi jeszcze powiedzieć czym się kierować przy kupowaniu karty graficznej ? ilością pamięci czy "rodzajem pamięci " ?

Rodzajem, lepsze GDDR 5 1GB niż 2 GB GDDR3, ważna jest też szyna pamięci, wyrażana w BIT, czym “szersza” tym lepsza, większa przepustowość. Liczy się też zegar rdzenia graficznego. Nigdy nie sugeruj się gotowcami z Allegro… :slight_smile: