Jaką karte graficzną wybrać do maksymalnie 600 PLN

Siema !

Podam specyfikacje mojego kompa::

Płyta główna: G41M-SP20

Procesor: Pentium Dual Core “E5800” 3,20Ghz

Pamięć: 2GB + 2Gb do kupione

Karta graf.: pci-e 1gb radeon hd5450

Zasilacz: ATX 420W, PFC

Dysk twardy: 500GB 7200RPM Sata III 16MB

I teraz mam pytanie jaką nową karte graficzną do niego wybrać nie znam się zbytnio na komputerach w takich sprawach.

Prosze was i podsyłanie linków.

Chce kupić nową ponieważ niektóre gry np League of Legends jak dam na wysokie detaly to mam “lagi”.

I na moim poziomie się nie da zbyt dużo ugrać.

A więc pisze i polecajcie !

Aha i prosze o karty w cenach nie przekraczających 600 zł a najlepiej tak koło 400-500.

A dokładna nazwa, odczytaj bezpośrednio z zasilacza i podaj.

Kartę proponuję HD7770 OC Gigabyte.

Niestety na zasilaczu nie pisze nic więcej.

Dzieki za odpowiedź a jeszcze jakąś mógłbyś mi polecić ?

Do tego CPU to karta max.

Jak zasilacz nieznany,to też do wymiany na polecany na Forum, poczytaj w tym dziale.

Zasilacz taki http://www.ceneo.pl/13501205#tab=spec

A czyli żeby mieć lepszą karte to bym musiał mieć lepszy procek ?

Co w tym jest słabego ?

Nie znam się na tym dlatego chce się dowiedzieć.

Jeśli chodzi o zasilacz http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1 … ml#6014195

Zasilacz np. Corsair VS 450W, karta graficzna Gigabyte Radeon HD7770 1GB

Dodane 18.09.2013 (Śr) 15:19

Do niektórych gier przydałby się lepszy procesor.

A gdybym kupił procesor intel i5 podobno bardzo dobry tańszy od najnowszego i7.

Do tego nowy procesor z tych polecanych nie podróbek które zawarte są w linku który podano wyżej do tego jedna z tych 2 kart które podaliście czyli wymiana 3 rzeczy

koszty około 1200zł. Wtedy by wszystko ładnie pięknie chodziło bez większych problemów ?

Najtańszy Intel i5 kosztuje ok 660zł, płyta ok 210zł, pamięć RAM 4GB ok 125zł.