Jaka mysz gamingowa do gier FPS?

Otóż chcę sobie sprawić nowego gryzonia w cenie do 170zł do gierek FPS, a konkretnie CoD6 :stuck_out_tongue_winking_eye:

Niestety jestem w tym zielony i nie mogę się zdecydować, więc proszę o szybką pomoc.

Mam kilka warunków co do myszy:

1.Duuuuużo przycisków

2.Wytrzymałość

3.Możliwość ustawienia ilości DPi ( nie wiem jak to się pisze)

  1. Najlepiej żeby była laserowa i dokładna

Osobiście myślałem nad Saitek Cyborg R.A.T. 3

Razer Deathadder… Lub coś innego od Razera.

Tego Saiteka bałbym się trzymać w ręce. Wygląda jakby zaraz miał się w coś transformować…

Po co tak zawyżasz cenę? Ja w CoD 4 miałem staty ok. 100/30 na chińskiej myszce za 30 zeta. 800 DPI i 3 przyciski (1 w rolce myszy).

Goście z Microsoftowymi myszkami, Razerowymi i innymi pytali się mnie jakiej myszki używam :wink: LOL.

http://www.proline.pl/?p=STK+CYBORG+RAT+7

tate master , teraz to mnie przestraszyłeś.

Liczy się skill a nie sprzęt :slight_smile: Nie miałem nigdy tego saiteka, ale w dłoni to raczej nie leży :slight_smile:

tate master mnie tez przestraszyłeś… do 170 zł a nie do 370 :?

W “Szczurze” podoba mi się właśnie jego wygląd xDDD

Cóż mogę powiedzieć o Razerze… Nie jestem co do DA przekonany wole więcej przycisków bo lubię mieć kontrolę nad sytuacją, a R.A.T. 3 ma ich dość sporo i dlatego mi sie najbardziej podoba.

Ale licze na jeszcze jakieś propozycje.

EDIT : drobok skoro nie mialeś go w rece to skad wiesz że nie leży :smiley: co do skilla to go mam więc spoko :smiley:

Sam bym se taką kupił jakbym grał, więc nie ma się czego bać.

Sorry niezauważyłem że do 170 ma być.

To jest mysz optyczna a chciałeś laserową

Wiem :stuck_out_tongue: Ale tak se przeglądam Net w poszukiwaniu czegoś ciekawego i mi sie spodobała xD Ale z tego co zauważyłem niestety jest dość awaryjna więc odwołuje to pytanie.

Kurde tak się zastanawiam - to R.A.T. 3 jest laserowy czy optyczny ?? Bo niektórzy sprzedawcy w necie piszą, że to laser, a inni że optyk.