Jaka obudowa? Ciepły zestaw i 300zł

Witam ponownie. Tym razem mam kilka pytań dotyczących obudowy. Próbowałem znaleźć coś na forum, ale chyba wyszukiwarka jeszcze nie działa - klik, klik.

Mam zamiar złożyć sobe taki zestaw:

  • Intel Core2 Duo E6850 3,00GHz (S775) BOX

  • Foxconn P35A

  • GeForce 8800 GT Palit 512MB TV & 2x DVI (PCI-E)

  • OCZ Technology 2x 1GB DDR2 800MHz Platinium CL4

  • Samsung HD161HJ 160GB SATA II

  • Amacrox Warrior AX500-A

Komp nigdy nie będzie kręcony.

Początkowo chciałem wsadzić to do starej budy, ale stwierdziłem, że przydałoby się coś o lepszym wyglądzie i chłodzeniu. No i tutaj pojawiają się moje lamerskie pytania (nie znam się totalnie).

  1. Czy taki zestaw potrzebuje jakiejś wybitnie chłodnej obudowy czy będzie działał sprawnie w przeciętnej?

  2. Lepiej żeby obudowa wyrzucała powietrze na zewnątrz czy wciągała do środka? A może najlepiej, aby był pełny przepływ?

  3. Czy przez to, że obudowa ma dużo otworów, wentylatorów itp. nie będzie ZA BARDZO się kurzyć?

Upatrzyłem sobie jedyną obudowę, która odpowiada mi pod względem wizualnym. Mianowicie - klik. Mam jedno pytanie z nią związane. Jej przyciski (on, reset) są dotykowe. Czy takie rozwiązanie jest dobre? Czy może jest mniej trwałe niż tradycyjne przyciski? Osobiście wydaje mi się, że takie przyciski powinny być bardziej trwałe, bo nie wykonują pracy mechanicznej, mamy tam tylko jakiś czujnik, ale nie wiem i wolę się spytać :stuck_out_tongue:

Jeśli ta obudowa z jakichś przyczyn nie jest dobra (psujące się przyciski lub nieskuteczne chłodzenie - bo może ktoś taką ma) wrzucajcie tutaj inne propozycje. Warunki: cena poniżej 300zł, czarny kolor, jak najprostrzy wygląd.

Z góry dzięki za pomoc.

obudowy cud miód :wink: :

http://allegro.pl/item276949409_chiefte … black.html

http://allegro.pl/item278558985_chiefte … ro_pl.html

http://allegro.pl/item279451811_obudowa … zarna.html

wybrałbym z tych 3 :wink: zwłaszcza 1 i 3.