Jaką pamięć RAM dokupić?

(Tosini) #1

Na wstępie chciałabym powiedzieć że jestem ZIELONA w te klocki i potrzebuje państwa pomocy. Mój komputer ma już parę lat i bardzo wolno chodzi. Wymyśliłam sobie, że dokupię pamięci RAM. Oczywiście nie mam pojęcia jak się za to zabrać żeby to wszystko grało i buczało( i przy okazji żeby nie spalić kompa :wink: ) Oto kilka informacji o moim komputerze wygenerowanych programem Everest które WYDAJĄ mi się potrzebne. http://wklej.org/id/ae859463c0 . Nie chcę zostać "nabita w butelkę" przez jakiegoś miłego pana sprzedawce w sklepie komputerowym, który oczywiście będzie chciał mi wcisnąć coś najdroższego. Bardzo proszę o poradę - co najlepiej kupić ?

(Tosini) #2

PS. i jeszcze to

------ [sPD]------

[DIMM1: RM56D281TA-27BC]

Właściwości modułu pamięci:

Nazwa modułu RM56D281TA-27BC

Numer seryjny Brak

Rozmiar modułu 256 MB (1 rank, 4 banks)

Typ modułu Unbuffered

Typ pamięci DDR SDRAM

Szybkość pamięci PC2700 (166 MHz)

Szerokość modułu 64 bit

Napięcie modułu SSTL 2.5

Metoda detekcji błędów Brak

Szybkość odświeżania Zredukowana (7.8 us), Self-Refresh

Taktowanie pamięci:

@ 166 MHz 2.5-3-3-7 (CL-RCD-RP-RAS)

Własności modułu pamięci:

Early RAS# Precharge Nieobsługiwane

Auto-Precharge Nieobsługiwane

Precharge All Nieobsługiwane

Write1/Read Burst Nieobsługiwane

Buffered Address/Control Inputs Nieobsługiwane

Registered Address/Control Inputs Nieobsługiwane

On-Card PLL (Clock) Nieobsługiwane

Buffered DQMB Inputs Nieobsługiwane

Registered DQMB Inputs Nieobsługiwane

Differential Clock Input Obsługiwane

Redundant Row Address Nieobsługiwane

(Sk91) #3

Odpowiedz jest bardzo prosta. Dokup taką sama jak masz. Więcej jak 512mb ram Ci nie potrzeba.

(Kabuto1378) #4