Jaką pamięć RAM dokupić?

Na wstępie chciałabym powiedzieć że jestem ZIELONA w te klocki i potrzebuje państwa pomocy. Mój komputer ma już parę lat i bardzo wolno chodzi. Wymyśliłam sobie, że dokupię pamięci RAM. Oczywiście nie mam pojęcia jak się za to zabrać żeby to wszystko grało i buczało( i przy okazji żeby nie spalić kompa :wink: ) Oto kilka informacji o moim komputerze wygenerowanych programem Everest które WYDAJĄ mi się potrzebne. http://wklej.org/id/ae859463c0 . Nie chcę zostać “nabita w butelkę” przez jakiegoś miłego pana sprzedawce w sklepie komputerowym, który oczywiście będzie chciał mi wcisnąć coś najdroższego. Bardzo proszę o poradę - co najlepiej kupić ?

PS. i jeszcze to

------ [sPD]------

[DIMM1: RM56D281TA-27BC]

Właściwości modułu pamięci:

Nazwa modułu RM56D281TA-27BC

Numer seryjny Brak

Rozmiar modułu 256 MB (1 rank, 4 banks)

Typ modułu Unbuffered

Typ pamięci DDR SDRAM

Szybkość pamięci PC2700 (166 MHz)

Szerokość modułu 64 bit

Napięcie modułu SSTL 2.5

Metoda detekcji błędów Brak

Szybkość odświeżania Zredukowana (7.8 us), Self-Refresh

Taktowanie pamięci:

@ 166 MHz 2.5-3-3-7 (CL-RCD-RP-RAS)

Własności modułu pamięci:

Early RAS# Precharge Nieobsługiwane

Auto-Precharge Nieobsługiwane

Precharge All Nieobsługiwane

Write1/Read Burst Nieobsługiwane

Buffered Address/Control Inputs Nieobsługiwane

Registered Address/Control Inputs Nieobsługiwane

On-Card PLL (Clock) Nieobsługiwane

Buffered DQMB Inputs Nieobsługiwane

Registered DQMB Inputs Nieobsługiwane

Differential Clock Input Obsługiwane

Redundant Row Address Nieobsługiwane

Odpowiedz jest bardzo prosta. Dokup taką sama jak masz. Więcej jak 512mb ram Ci nie potrzeba.