Jaka szkoła

Witam.

Jestem uczniem 3 klasy gimnazjum i staje przed powaznym wyborem.

jaką szkołe średnia wybrac?

Moja pasja są komputery. chcial bym zostac programista. Uczę se dobrze ale wszystko będie zależało od ocen końcowych. Jetsem z okolic Sandomierza (świętokrzyskie) Szukam DOBREJ szkoły w okolicy. Do 100 km od sandomierza. I przydało by se zeby ta szkoła miała internat. Czy jest ktoś z okolicy i poleci mi jakaś szkołe?

Zajedź do Lublina. Jeżeli masz bardzo dobre oceny masz szansę dostać się do jednego z dobrych liceum.

Liceum? hmm czy w tym kierunku nie lepiej jakieś technikóm?

heh a nie przez u ?

Jeżeli chcesz być programistą to liceum. Oczywiście mówię tylko z własnego doświadczenia - są klasy mat-fiz z rozszerzoną informatyką - ale musisz być naprawdę dobry, żeby się tam dostać.

Nie polecam konkretnej szkoły, bo oczywiście są lepsze i gorsze - wybór należy do Ciebie.

Witam ja wybrałem tech inf. A tam nie ma programowania ?? to co tam jest??

haking haking :smiley:

haking w technikum??

ba ^^

pascal etc. ;p

Zapewne jest podstawa.

E tam, do hakingu to jeszcze każdemu daleko.

mat-fiz, zdecydowanie dobry ogólniak da Ci lepszy start na studiach, gdzie programowanie i tak będzie leciało od podstaw, ponadto samodzielnie łatwiej jest się nauczyć programować, niż rozwiązywać zadania z matmy i fizy, a to właśnie te przedmioty, a nie informatyka, brane są pod uwagę podczas rekrutacji na studia na politechnice (chyba, że informa na uniwersytecie jakimś, ale prócz UW to chyba nie ma co szukać, a tam też matma i fiza) :wink:

Ja też w technikum na początku podstawy pascal potem już c++ ale lepiej uczyć się samemu i zdobywać podstawy, jeśli się interesujesz moze lepiej idż do liceum potem zrobisz sobie technika są teraz szkoły co można zrobić technika przez rok w technikum sporo się nie nauczysz programowania.