Jaki internet koniec umowy?

Witam , w lipcu kończy sie umowa na internet i telefon w Netii , opłaty wynosza ponad 100 pln prędkośc do 20Mb zostac i przedłużyć umowę czy poszukać cos tańszego o tej samej prędkości . Do wyboru tylko Netia lub Orange .

Cześć,

Neostrada z Orange będzie lepszym wyborem.

Pozdrawiam,

jakubgross

tak niemal 100zl za 10Mbit;p

Ja mam FunPack do 80 Mb/s to mam 79,01 zł miesięcznie (w tym tv, internet i telefon) do tego mam telefon komórkowy ze zniżką orange open -25zł i nie nażekam jedynie bez sensu jest to że naliczają mi utrzymanie linii.

hmm jak widze to nie ma wyboru  za dużego .

Ollek liczy się koszt już z utrzymaniem linii. U mnie sama neostrada 10Mbit wychodzi 88.24pln /miesięcznie

Na pewno nie ma u Ciebie jakiegoś lokalnego dostawcy? Może nie zaoferuje Ci on 50 czy 80Mb/s, ale myślę że w obecnych czasach niewielcy dostawcy potrafią dostarczyć łącza 10 czy 20Mb/s w cenie poniżej 50zł. Porozglądaj się, popytaj, może coś jest na rynku ciekawego. Operator jeśli posiada własną sieć szkieletową i własne światłowody, niekoniecznie musi posiadać biuro w miejscowości, w której mieszkasz, ale może działać na twoim terenie.

Osobiście odradzam usługi Netii, zwłaszcza na łączach Orange. Przejechałem się na tym bardzo, na szczęście z odsieczą przybył lokalny dostawca :slight_smile:

Pytanie czy masz chęć korzystania z innych usług właśnie w Orange i gdzie masz Kom. lub internet mob.

No i co może ci zoferowac netia. Jakie jest przyłącze, zadzwoń Do netii i zobacz co oni ci zaproponują. Bo nie każdy ma takie same możliwości po kablu TP.

A może poszukaj, czy na twoim osiedlu operator kablówki (nie mylić z firmą, która sprzedaje telewizje :wink: ) nie oferuje alternatywy, gdyż oferują dużo lepsze rozwiązania Netia lub Orange.

Dzwoniłem do Netii i na dzień dzisiejszy proponują mi te same warunki jako stałemu klientowi :shock: , a nowym z tego co doczytałem o wiele lepsze , poczekam jeszcze i zobaczę . czasem to sami dzwonią .

UPC, Vectra, Multimedia sprzedają wszystko: Internet, telefon, telewizję. Są różne pakiety, jednak Internet jestr z reguły lepszy, szybszy i tańszy niż w przypadku łączy telefonicznych. Neostrada i Netia względem ich oferty jest bardzo drogi. Wadą jest że nie wszędzie oferują swoje usługi. Wybierając Internet trzeba zacząć od przeglądania ofert telewizji kablowych. Neo/Netia to ostateczność.

 

 

Możesz zakończyć rozwiązać umowę i nawiązać nową - będziesz nowym klientem.

Ta z opłata aktywacyjną, oddaj sprzed pobierz sprzęt itp.

Ale wato wysłać wypowiedzenie może tedy dadzą jakiegoś gratusa na zachętę.

 

@Martin,

dziś neo  w pakiecie pełnego zestawu, nie jest taka zła,  jak by wprowadziła jakiś ludzki multirum to by była całkiem atrakcyjna nawet wśród kablówek.

UPC za ofertę z 10Mbit pobiera 39zł/miesięcznie z umową na dwa lata.

W Orange za 88pln mam raptem 10Mbit, Multimedia za taką cenę daje 120Mbit. Różnica jest widoczna gołym okiem.

Opłata jest jednorazowa i możesz szybciej się zwrócić, niż myślisz. Wymiana sprzętu, może być lekkim utrudnieniem, jeśli wszystko wykonuje się zdalnie. Ja korzystałem z usług UPC za grosze, ale internet nie był na mnie, musiałem wziąć internet na siebie co wiązało się właśnie z opłatą aktywacyjną i wymianą modemu, tyle że tu przyszedł instalator, przepiął modem, zsynchronizował i sobie poszedł.

 

Nie wiem czy się coś zmieniło, ale jak korzystałem z usług Netii, to wymagali (chyba) 10 dni przez zakończeniem umowy wysłać na piśmie brak woli przedłużenia umowy, inaczej umowa przedłuża się automatycznie na czas nieokreślony. Piszę, że może się zmieniło, bo w międzyczasie pozmieniały się przepisy, więc teraz może być inaczej, tę kwestię najlepiej doczytać w regulaminie, zapewne w sekcji rozwiązanie umowy.

 

Niekoniecznie, tu trzeba doczytać w regulaminie definicję nowego klienta, bo u jednego z operatorów nowy klient, to taki który przez 3 miesiące od zerwania umowy nie korzystał z żadnych usług operatora.

U mnie operator kablówki, to operator kablówki, a UPC nie jest operatorem kablówki.Który zaoferował mi dużo lepsze warunki niż UPC mogę zerwać, kiedy chce umowę bez żadnej kary i za mniejsze pieniądze otrzymałem dużo lepszy internet.

Z tym to różnie bywa, są operatorzy, którzy potrafią być konkurencyjni, ale np. u mnie przynajmniej dla mnie najlepszym rozwiązaniem jest UPC. Działa u mnie jeden operator, u którego kiedyś miałem łącze (WiFi, bo nie chciało mu się ciągnąć kabla 3 bloki dalej, które zresztą też były podłączone do tej sieci), na początku było fajnie, ale po którejś z kolei burzy już nie było tak fajnie, internet działał jak chciał, albo w ogóle. Nie wspomnę, że zapominano o mnie przy zmianie ustawień (ile ja się natraciłem pieniędzy na telefony, bo czegoś zapomnieli mi ustawić). Znajomy dalej tkwi w tej sieci (też WiFi), ale on mieszka akurat na takim terenie gdzie UPC i chyba nawet TP nie dochodzi i przeklina tego dostawcę, ale że nie ma woboru, to się z nim męczy już kilka lat. Możliwe, że ceny ma konkurecyjne, ale przy UPC, mam wrażenie, że tam pracują amatorzy, którzy nie mają pojęcia o sieciach.

Może UPC nie powala ofertami, ale ze wszystkich dostawców jakich miałem, jeszcze nigdy nie doświadczyłem chociażby minuty braku dostępu do internetu. Jak korzystam ze 4 lata z usług UPC, nie było ani jednego dnia przerwy w dostępie do sieci i internetu. Zresztą tu nie ma się co dziwić, to jest operator, który działa w wielu krajach Europy, więc doświadczenie powinni mieć spore, nie wspominając o pieniądzach na zepewnienie bezawaryjności sieci. Profesjonalista nie może sobie pozwolić na przerwy w działaniu.

W moim przypadku ciągle były jakieś problemy z UPC w pewnym okresie przez około tydzień nie miałem internetu i usiłowali mi wmówić, że to z mojej winy, gdy się okazało, że to ich wina, to nawet mnie nie przeprosili.A pewnego dnia BOK UPC podczas rozmowy oświadczył mi gdy, im wyrecytowałem swoje dane i numer klienta, że nie jestem ich klientem.Na taką obsługę szybko przeniosłem się do konkurencji, gdzie mam zero stresów i problemów.

Powinieneś dodać - lokalny operator kablówki, bo o to zapewne chodziło. UPC też jest operatorem kablówki.

Dla mojej osoby operator kablówki, to firma która dba o swoją sieć, a także naprawia, gdy się coś popsuje.Tymczasem UPC z tego co czytam wchodzi na gotowe sieci.Tymczasem miałem taki wypadek, że utraciłem telewizje i firma UPC poinformowała mnie, że oni nie sprawdzą kabli do czasu, gdy nie poproszę o to w piśmie swojego operatora kablówki , więc musiałem jechać do kablówki z pismem później udałem się do UPC z pismem, gdy takie pismo dostarczyłem, wtedy UPC zaczęło zajmować się moim problemem.