Jaki Internet mobilny wybrać?

Chciałem udostępnić sasiadowi swoje wi-fi ale dostałem odpowiedz je jest to niebezpieczne ( jestem laikiem ) dlatego wolałem zapytać bardzo kompetentne osoby na forum… :slight_smile:
Teraz z innej beczki:
mam modem usb ktory leży… u mnie w szufladzie mysle ze ‘‘pożycze’’ go sasiadowi… I teraz czy jest jakaś oferta ( bo karta sim trzeba będzie kupic ) azeby mozna korzystac z tego mobilnego internetu bezstresowo ze sie zaraz limit wyczerpie…sasiad oglada you tube stare koncerty cda raczej nie sciaga plików… sasiad jest na emeryturze…

Niech kupi sobie takie coś link zamontuj u siebie na ścianie, on będzie miał internet od ciebie, ty spokojną głowę, że macie inne sieci i po temacie. Na wszelki wypadek sobie hasło jakieś tam ustawisz do anteny i będzie git. Nawet sobie limit możesz na tym ustawić, żeby ci za dużo nie zabierał.

LTE to albo umowa, albo drogo, do tego w najtańszych abonentach mało tego internetu, LTE różnie działa w różnych miejscach, filmy szybko wyczerpią limit, chyba, że weźmie ten biurowy z Orange to tam masz 1TB, tylko czy zasię jest na tyle ok, że nie będzie cięło.

Trzeba bedzie cos pomysleć…dziękuje za odpowiedzi…

Z LTE na przykład T-Mobile na kartę. Pakiet 15 + 15GB. Nielimitowany transfer na YouTube, Netflix i kilka innych. Do tego co jakiś czas wpadają gratisowe GB czy tymczasowo nielimitowany pakiet.

Netflix przy FullHD ok 3GB na godzinę, jak koleś filmy chce na tym oglądać i programy, a to jeszcze starszy gościu, który pewnie po 8 godzin dziennie, to ten pakiet w dwa dni zje. Minimum to Orange biurowy, 999GB za jakieś 60zł + VAT. A najlepiej jak się dogadają.

1 polubienie

:):):):):):):):slight_smile:

Moim zdaniem bez sensu przy tym na osobę prywatną”

https://www.t-mobile.pl/sklep/kategoria/internet-domowy/lista/produkty?bp=acquisition&productOfferingTerm=agreement24