Jaki internet najlepszy?

Witam Was.

Nie wiem czy dobre miejsce wybrałam.

Ja w takiej sprawie. Szukam internetu. Jakiejś dobrej oferty. Tj tak, na mieszkaniu studenckim nie mamy neta. TRzeba coś na własną ręke. Szukam czegos na max 12 miesiecy, najlepiej na 9. Nie znam się kompletnie na prędkościach transferach itp. Szukam czegoś co w krk będzie śmigać w miare płynnie , będzie tanie gdzies 60/75 zł. z modemem (tak to sie chyba nazywa) . Ktoś ogarnia ten temat? :slight_smile:

UPC, jeśli jesteś w zasięgu.

pozdrawiam

http://dropss.pl/ netii bez lojalki

Serio warte uwagi?

 

 

A wypowie sie ktoś o LTE w Plusie ofercie dla studentów?

pomoże ktoś? 

Każdy bezprzewodowy będzie z limitem, jeżeli Ci to nie przeszkadza, to może się okazać wygodniejsze, zwłaszcza z laptopem. Gorzej z zasięgiem samego LTE.

Masz racje dlatego cos takiego odpada. Lepszą opcją byłoby coś stałego ale nie wiele firm proponuje cos na 10 miesiecy. Czy UPC byłby słusznym wyborem? opinie są różne. ktos moze doradzic? 

 

Albo ewentualnie co lepsze UPC czy Dropss?

Ja bym brał UPC.

Ja bym brał taki, który

 

Nie ma limitu pobieranych danych

Zmienne IP

10-20 Mb/s

Bez pakietów telewizji (taniej?)

 

Netia 59 zł (20 Mb/s miesiąc) … Cena 59 zł to fakt … jeśli ma się linie Orange(TP) + 30 zł = 89 zł

 

10 Mb/s - prawdopodobnie 49 zł

Zdecydowanie. Jeśli nie jesteś w zasięgu tu biada ci. 

ok prawie jestem zdecydowana na UPC. ale co z ruterami? Słyszałam, że są strasznie lipne . Wie ktos cos o tym? I że nie da sie oglądać filmów na youtube. To prawda? Wie ktoś cos na ten temat?