Jaki komputer kupić?

Witam , w związku z zaistniałą sytuacja potrzebuje kupić komputer stacjonarny bez monitora . Przyznam że jestem laikiem w tym temacie , przeglądałem znany portal aukcyjny i zainteresowały mnie komputery poleasingowe . Komputer do typowego używania w domu jednak w miarę nie myślący długo . Zakup na raty kwota do 600 Pln . Bardzo proszę o pomoc .

1 polubienie

Napisz proszę do czego głównie używasz komputer - szczególnie jakich programów używasz. Napisz też jaki masz monitor - tj. jakim kabelkiem podłączasz (jakie ma wyjścia, żeby nie okazało się, że nowy komputer nie ma np. VGA).
Jak podłączasz się do internetu? Kablem/wifi?

Komputer używam w domu właściwie do wszystkiego do neta do oglądania filmów no ogólnie do wszystkiego do internetu podłączam się przez kabel .

Gry? Photoshop? Autocad? DaVinci Resolve?

Gry mało , raczej internet , filmy no i ta ogólnie to co przeciętna rodzina robi :slight_smile: .Chciałem wrzucić fotkę wejść od monitora tylko nie wiem jak .

Co do minitora - podaj model z tabliczki znamionowej. Jeszcze raz: poza np. edytorami tekstu używasz komputera do skomplikowanych rzeczy np. grafika komputerowa (program typu Autocad), czy komputer jest Ci potrzebny do internetu/filmu na Youtube, zalogowania się do banku itd? Ja bym szedł w maleństwo typu SFF:

Kabel jest taki :https://allegro.pl/oferta/kabel-sygnalowy-monitorowy-d-sub-vga-vga-5m-nowy-7495945297?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_ELKTRK_PLA_Komputery_top&ev_adgr=Akcesoria+(Laptop,+PC)&gclid=EAIaIQobChMI0O2D0ZHR6AIVVODtCh0DJwEvEAQYBCABEgJnCvD_BwE . Komputera nie używam do skomplikowanych rzeczy .

A ten ??

Gra grze nierówna. Co innego Saper, co innego Doom Eternal. Mała obudowa wyklucza zakup pełnowymiarowej karty graficznej, więc musisz mieć świadomość ograniczeń sprzętu.