Jaki kupić router?

Witam

Muszę kupić router, cel to podłączenie wifi dwóch laptopów. Nie znam się zbytnio na tym i nie wiem co kupić. Internet mam z dialogu

linksys lub dlink

ale konkretnie jaki model?

Ja proponuje Ci urządzenia z gamy TP-LINK, konkretnie model TD-W8901G

to co podałeś to wcale nie jest router do dialogu! Potrzebuje anex b

A nie masz czasem modemu z wyjściem RJ-45? Kiedyś mi się obiło o uszy (a raczej oczy) że Dialog takie daje.

Rj 11 do gniazdka tel.

Rj 45 ethernet do kompa

ale i tak przecież nie będę używał tego modemu jak będę miał router

A dlaczego nie?

Jeśli masz już modem z wyjściem RJ-45, wystarczy ci sam router. Nie musisz kupować routera z modemem.

Np. TP-LINK TL-WR340G (tani a dobry) albo Linksys WRT54GC bądź WRT54G2. Tym bardziej że w Polsce router z modemem z aneksem B nie jest tak łatwo dostać.

czyli jak bo trochę się pogubiłem. Podłączam ten modem do linii tel. ethernetem z modemu do routera i z routera wifi lub ethernet do kompów ?

Tak. Tak będzie najtaniej i chyba najlepiej. Bo po co kupować router z wbudowanym modemem, skoro modem, który może współpracować z routerem bez modemu, już masz.

ja posiadam planet i nie narzekam, spisuje się doskonale

Jeśli zaczniecie mu polecać wszystkich producentów routerów na świecie, chłopak w końcu zgłupieje.

Najlepszy stosunek cena/jakość jest u TP-Linka. Jeśli dużo ważniejsza dla Ciebie jest jakość, niż cena, zainteresuj się też Linksysem.

Zgadzam się z KPC 21.Przestańcie ryć chłopakowi beret.Niech zakupi routera D-link i wszystko jasne.W sklepie niech powie jakie ma łącze i tyle.pozdrawiam.

O ile wiem, to routery D-Linka są dość awaryjne - bardziej od TP-Linków. Cena (i bogata oferta) również przemawia na korzyść TP-Linka.

Gdyby kolega chciał tak zrobić, nie zakładałby tematu na forum. Może chce np. zamówić router przez Internet?

Ten router to jest annex a i annex b - również do dialogu.

Google wszędzie podaje że aneks A.