Jaki laptop kupić do 6,5 tys?


(Freak502) #1

Witam serdecznie

Potrzebuje pomocy jakiego laptopa wybrać ? Budżet do 6,5 tys

Oczekiwania:

Matryca: 15.4" WUXGA (1920x1200)

Procesor: Intel Core 2 Duo T7200 (2.0GHz 667MHz FSB)

Pamięć: 1024MB, 667MHz DDR2 SDRAM

Grafika: nVidia Quadro NVS 120M 512MB

Nagrywarka DVD, Bluetooth, czytnik kart pamięci

Jakiej firmy laptopa polecacie ?

Czy DELL będzie dobrym wyborem ?

Z góry wielkie dzięki za pomoc


(Monczkin) #2


(Hashi) #3

Toshiba Qosmio. W Krakowie znalazłem sklep w którym można ją nabyć za 5300 zł. Nie pamiętam parametrów ale był to laptop w pełni multimedialny.

Złączono Posta : 29.04.2007 (Nie) 14:16

Np. w Vobisie laptopy tej serii są na zawówienie, a ceny zaczynaja się od ok 7500-8000 zł.

PS i co fajne to ta Toshiba posiadała jeszcze XP.

Złączono Posta : 29.04.2007 (Nie) 14:20

co do Dell'a to użytkownikiem sprzętu tej firmy był mój brat (w pracy - branża telekomunikacyjna) i pochlebnie się on nim nie wypowiadał.

Toshiba to Toshiba!

Sprawdź tu:

http://www.bitcomputer.pl


(system) #4

po co tyle kesy na laptopa :x grac na nim bedziesz :lol:

Polecam ci tego taki i najlepsze wyposazenie :wink:


(Z35ikr) #5

bardzo dobry :slight_smile:

Co do Twojego zestawienia........ super wydajny komp do biura. Możesz jeszcze o podobnych parametrach poszukać np.: w Lenovo Z61m , lub jakieś HP

Tutaj trochę testów i ogólnie może coś się trafi i naprowadzi

http://www.notebookcheck.pl/