hej szukam monitora 21cali 60hz za max 600zł
głównie gram w strzelanki i wyścigowe lub starsze np. burnout paradise,spore, coj gunslinger.
poniżej wstawiam link do jednego co mnie interesuje to dobry wybór? mój monitor KONIECZNIE musi mieć wejście HDMI. Byłem w okolicznym sklepie xaomi mi desktop C za 550zł i jakiś huwawei za podobną cenę. I mam pytanie dot. ms czy takie 5ms jest widoczne? mój obecny ma 2ms.
Nie znam się, ale się wypowiem. Wydaje mi się, że przy 5 ms będzie mocno widoczne rozmycie w ruchu. Do strzelanek, ani w ogóle do gier bym nie polecał.
Niekoniecznie rozumiem. Chcesz zamienić monitor 75 Hertzów na 60, żeby lepiej się grało…?
Opinie dość pochlebne no i cena.
60Hz monitor to raczej szukaj w poleasingach za dwie stówy.
Nie ma sensu wydawać aż 600.
Nie słuchaj @daras28-82 on tu jest znany ze swojego syndromu wciskania ludziom staroci i sprzętów poprzednich generacji. To zjawisko nawet ma na forum swoją nazwę wśród użytkowników i nazywa się „syndrom darasa” Nawet 60Hz monitor nowy to jednak nowy. Gwarancja tego, że ledy i podświetlenie nie będą wypalone i zaoferują odpowiednią jasność w ciemnych scenach, gwarancja dobrego kontrastu, niepoprzepalanej i wyeksploatowanej elektroniki. Monitor nowy 60Hz do 21 cali kupisz nawet za 400 zł bo to parametry biurowe i nie ma sensu pakować się w używki bo nigdy nie wiesz ile taki używany monitor ma przepracowanych godzin i jak bardzo jest już wypalone podświetlenie.
to jest tylko przykładowy mi wystarcza 60hz taki mi kolega polecił.
Ogólnie do gier powinieneś wybrać coś więcej niż 60hz. Minimum 75Hz a idealnym kompromisem byłoby 120Hz. Gemingowe monitory 120Hz znajdziesz w przedziale od 700 zł do 1000 zł na matrycy IPS lub VA/.
700zł to już dość dużo może ten acer będzie dobry w wolnym czasie zobaczę czy w okolicznych sklepach mają coś dobrego. A małe pytanie jakich marek unikać przy wyborze monitorów? bo wiadomo, że hp to szajs ale co z resztą?