Jaki monitor?

Witam :slight_smile: Poszukuję monitora tak do 1600 zł, który będzie spełniał rolę i monitora komputerowego i telewizora podłączonego do dekodera od operatora, nie znam się zbytnio na parametrach monitorów typu kontrasty, czasy reakcji i co się w jakiej cenie opłaca kupić.

Poszukuję:

  • minimum 30 cali, maksymalnie 32
  • z racji iż słyszałem że przy 30 calowym monitorze full hd nie jest dobrym pomysłem więc poszukuję czegoś w rozdzielczości 2k
  • koniecznie chciałbym zakrzywiony ekran
  • jak wspomniałem, cena 1600 zł to jest raczej taki maksymalny budżet ale jeżeli będzie coś dobrego za 1400 czy 1200 to bardzo chętnie.

Obecnie posiadam kartę graficzną (2GB) która jest w Full HD (chyba, nie pamiętam za dobrze) ale w przyszłości będę myślał nad zmianą komputera z lepszą kartą graficzną i nie tylko.

I jeszcze mnie zastanawia czy znajdę gdzieś takie +/- metrowe rozgałęźniki mini jack żeby głośniki były podłączone i pod monitor (czyli do oglądania tv) i pod komputer (muzyka, gry) żebym za każdym razem nie musiał przepinać i odstawiać biurka.

Tak więc drodzy forumowicze, co polecacie z monitorków w tych kryteriach?
Z góry dziękuję za pomoc i doradztwo :slight_smile:

Monitor SAMSUNG Curved QLED LC32H711QEUXEN

…sam posiadam i bardzo sobie chwalę.

Kurde, tak patrzę trochę przekracza mój próg budżetowy ale fakt, ładny oraz z tego co czytam opinie jest dobry tylko nie spełniałby u mnie funkcji 2w1 (monitor i telewizor) bo posiada tylko 1 hdmi i brak wbudowanego głośnika/brak wyjścia-wejścia audio :confused:

komputer możesz podłączyć złączem Displayport 1.2a lub 1.3 (z resztą zalecana opcja, dzięki temu ekran odświeżany jest w częstotliwości 72Hz i aktywna jest opcja FreeSync (teraz nawet przy kartach zielonych dziesiątej i wyższej generacji))