Jaki OS dla iPhone 3G?

Cześć, kupiłem po baaaardzo okazyjnej cenie iPhone’a 3G - spoko, oryginał :smiley:

Siedzi na nim iOS 4.2.1

Na jaki zmienić? Zależy mi głównie na multitaskingu.

4.2.1 jest najnowszym softem dla tego modelu. Apple nie wspiera już 3G także oficjalnie na nic nowszego nie ma co liczyć. Downgrade możesz zrobić tylko i wyłącznie jeśli poprzedni właściciel zapisywał pliki shsh. Podobno najlepszym i najszybszym softem dla 3G jest ostatni z serii 3.x.x Co do multitaskingu to niestety nie pomogę, zawsze używałem iPhony bez JB więc nie mam doświadczenia w tej dziedzinie.

Zrobie downgrade bez problemu i bez plików shsh :slight_smile:

4.2.1 strasznie muli, a 3.1.3 nie ma multitaskingu…

4.2.1 też nie ma multitaskingu na 3G :smiley:

Ma, bo sam mam :smiley:

Może to przez to, że na telefonie jest dżejlbrejk

Więc się nie dziw że ci muli.

Czyli wywalić jailbreak’a i zainstalować 4.2.1 na czysto?

Ja osobiście bym instalował 3.1.3, jest najszybszym softem na ten model. Pozostawić go bez jailbreaka i napewno będziesz zadowolony.

Nie będę zadowolony, bo nie ma multitaskingu i Skype’a.

Multitasking na 3g działa choćby wcale. Za mało ramu jest wolne. A Skype, jeżeli Ci rzeczywiście potrzebny to 3.1.3 odpada.

Prawda jest taka że ta wielozadaniowość i tak jest marna. Aplikacje w tle są zamrażane, de facto nie działają. O ile w przypadku gier to jest ok, tak w przypadku np. komunikatora czy przeglądarki w której odpalamy stronę to bezsens. Więc na to się tak nie na stawiaj, choć bez tego jest kicha - gorzej niż na S60.

Są powiadomienia push, a multitasking w iOS chyba jest najlepiej rozwiązany wśród wszystkich systemów mobilnych. Gdyby był to pełnoprawny multitasking jak w S60 to bateria schodziła by szybciej.