Jaki OS dla iPhone 3G?

(JARObb) #1

Cześć, kupiłem po baaaardzo okazyjnej cenie iPhone'a 3G - spoko, oryginał :smiley:

Siedzi na nim iOS 4.2.1

Na jaki zmienić? Zależy mi głównie na multitaskingu.

(Maciej Oleksyk) #2

4.2.1 jest najnowszym softem dla tego modelu. Apple nie wspiera już 3G także oficjalnie na nic nowszego nie ma co liczyć. Downgrade możesz zrobić tylko i wyłącznie jeśli poprzedni właściciel zapisywał pliki shsh. Podobno najlepszym i najszybszym softem dla 3G jest ostatni z serii 3.x.x Co do multitaskingu to niestety nie pomogę, zawsze używałem iPhony bez JB więc nie mam doświadczenia w tej dziedzinie.

(JARObb) #3

Zrobie downgrade bez problemu i bez plików shsh :slight_smile:

4.2.1 strasznie muli, a 3.1.3 nie ma multitaskingu…

(Marcinch7) #4

4.2.1 też nie ma multitaskingu na 3G :smiley:

(JARObb) #5

Ma, bo sam mam :smiley:

Może to przez to, że na telefonie jest dżejlbrejk

(Marcinch7) #6

Więc się nie dziw że ci muli.

(JARObb) #7

Czyli wywalić jailbreak’a i zainstalować 4.2.1 na czysto?

(Mutant5) #8

Ja osobiście bym instalował 3.1.3, jest najszybszym softem na ten model. Pozostawić go bez jailbreaka i napewno będziesz zadowolony.

(JARObb) #9

Nie będę zadowolony, bo nie ma multitaskingu i Skype’a.

(Mutant5) #10

Multitasking na 3g działa choćby wcale. Za mało ramu jest wolne. A Skype, jeżeli Ci rzeczywiście potrzebny to 3.1.3 odpada.

(ra-v) #11

Prawda jest taka że ta wielozadaniowość i tak jest marna. Aplikacje w tle są zamrażane, de facto nie działają. O ile w przypadku gier to jest ok, tak w przypadku np. komunikatora czy przeglądarki w której odpalamy stronę to bezsens. Więc na to się tak nie na stawiaj, choć bez tego jest kicha - gorzej niż na S60.

(Mutant5) #12

Są powiadomienia push, a multitasking w iOS chyba jest najlepiej rozwiązany wśród wszystkich systemów mobilnych. Gdyby był to pełnoprawny multitasking jak w S60 to bateria schodziła by szybciej.

(ra-v) #13