Jaki pakiet internet security

Witam, posiadam Eset Internet Security, ale od jakiegoś czasu miewam problem z LiveGrid, co jest drażniące, nie wiem jak to naprawić, bo nie znam się do zbyt na portach i nie mam pojęcia jak je otworzyć czy dodać hostname lub ip. Więc z powodu tego chciałbym zmienić oprogramowanie antyvirusowe na inne i pytanko jaki pakiet internet security polecilibyście? Może być też nadal płatne. Pozdro

Żaden. Dobrze skonfigurowane zabezpieczenie systemowe Windows oraz praca na koncie użytkownika (a nie admina) wystarczy :wink:

Też polecam Żaden.

Rozumiem. Poszukam co i jak można dobrze skonfigurować, aby było dobrze.

Dorzucam się do polecania produktu Żaden.
Obiektywnie nie ma potrzeby, już od wielu lat, na takie produkty. To placebo/różnica psychologiczna, wyłącznie.

A tu pozwolę sobie się nie zgodzić.
Jest cała masa szkodliwego softy, na który rozwiązania systemowe nie reagują, a dobry antywirus natychmiast wykrywa zagrożenie.

Z drugiej strony, jest mnóstwo softu antywirusowego, który bardziej szkodzi niż coś daje.

O ile świadomy użytkownik pracujący na koncie usera bez praw admina, ma nikłe szanse na problemy, o tyle już osoby radośnie instalujące co popadnie i klikajace sobie bez czytania, trafiają ciągle z jakimiś klopotami.

Świadczy o tym np. to, że regularnie odwiedzają potem nawet to zapomniane forum, szukając pomocy.

Odwiedzają. I zazwyczaj mają milion narzędzi zabezpieczających, w tym płatnych, które nic im nie dają :smiley:

To strata czasu, mocy obliczeniowej i pieniędzy. Nie byłoby to często problemem, bo u wielu ludzi są to zasoby bezwartościowe, ale jest jeszcze jeden kłopot - takie pakiety dają mylne poczucie bezpieczeństwa.

Nie. Przeglądając logi, jakie zamieszczają, w przeważającej większości nie mają płatnych, tylko jakieś Avasty, czy inne śmiecie, które więcej szkodzą, niż pomagają.