Witam, posiadam Eset Internet Security, ale od jakiegoś czasu miewam problem z LiveGrid, co jest drażniące, nie wiem jak to naprawić, bo nie znam się do zbyt na portach i nie mam pojęcia jak je otworzyć czy dodać hostname lub ip. Więc z powodu tego chciałbym zmienić oprogramowanie antyvirusowe na inne i pytanko jaki pakiet internet security polecilibyście? Może być też nadal płatne. Pozdro
Żaden. Dobrze skonfigurowane zabezpieczenie systemowe Windows oraz praca na koncie użytkownika (a nie admina) wystarczy
Też polecam Żaden.
Rozumiem. Poszukam co i jak można dobrze skonfigurować, aby było dobrze.
Dorzucam się do polecania produktu Żaden.
Obiektywnie nie ma potrzeby, już od wielu lat, na takie produkty. To placebo/różnica psychologiczna, wyłącznie.
A tu pozwolę sobie się nie zgodzić.
Jest cała masa szkodliwego softy, na który rozwiązania systemowe nie reagują, a dobry antywirus natychmiast wykrywa zagrożenie.
Z drugiej strony, jest mnóstwo softu antywirusowego, który bardziej szkodzi niż coś daje.
O ile świadomy użytkownik pracujący na koncie usera bez praw admina, ma nikłe szanse na problemy, o tyle już osoby radośnie instalujące co popadnie i klikajace sobie bez czytania, trafiają ciągle z jakimiś klopotami.
Świadczy o tym np. to, że regularnie odwiedzają potem nawet to zapomniane forum, szukając pomocy.
Odwiedzają. I zazwyczaj mają milion narzędzi zabezpieczających, w tym płatnych, które nic im nie dają
To strata czasu, mocy obliczeniowej i pieniędzy. Nie byłoby to często problemem, bo u wielu ludzi są to zasoby bezwartościowe, ale jest jeszcze jeden kłopot - takie pakiety dają mylne poczucie bezpieczeństwa.
Nie. Przeglądając logi, jakie zamieszczają, w przeważającej większości nie mają płatnych, tylko jakieś Avasty, czy inne śmiecie, które więcej szkodzą, niż pomagają.