Pakiet dla użytkowników domowych jak sama nazwa mówi to pakiet dla domu nie do firmy! Do firmy najlepiej iść do autoryzowanego sklepu i zapytać na pewno doradzą jaki na ile stanowisk itp.
Złączono Posta: 27.11.2007 (Wto) 17:26
A to jest sklep, który polecam naprawdę super obsługa, fachowa pomoc, szybka przesyłka itp http://www.x-kom.pl/
Złączono Posta: 27.11.2007 (Wto) 17:29
A i jeszcze jedno jak chcesz naprawdę oszczędzić to możesz używać Open Office dość podobny i na pewno się przyzwyczaisz pozdro
To jest mala firma, potrzebuje pakiet ktory bedzie instalowany tylko na jednym stanowisku. Moze napisze mail do tego sklepu o ktorym napisales, jezeli tutaj nie znajde innych porad. Jeszcze raz dzieki.
Cenowo to dużo wyjdzie, jakieś 1,5-2,5tyś zł. Wersja OEM byłaby prawie o połowę tańsza, ale chyba legalnie można ją kupić z całym nowym komputerem (windowsa oem już można bez komputera, poprzednio z jednym podzespołem).
Jest inna możliwość- zakup Worksa i Office w wersji uaktualnienie. Worksa nie trzeba instalować, wystarczy mieć. Works to koszt ok. 50zł oem i 150zł pudełkowy. Ostatnio można kupić gazetki komputerowe z worksem w wersji z reklamami, za niecałe 10zł. Pojawili się cwaniacy sprzedający Office uaktualnienie plus gazetka, i to legalnie :!: (Polak potrafi)
Do firmy najlepsza jest wersja Office z Publisherem (chyba od wersji small busines). Publisher bardzo przydaje się w firmie, można za jego pomogą projetkować katalogi, broszurki, proste strony internetowe.
Ale na początek można w firmie korzystać z darmowego OpenOffice (np. ze strony ux systems), jest mniej więcej na poziomie Office 2000 Professional. Ze odczytywaniem prostych dokumentów Office nie powiniem mieć problemów, a dokumenty wysyłane innym można zapisać w PDF-ie i nikt nie będzie miał problemów z odczytem.
NowySz-c , na forum używamy polskich znaków (żźćąś itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba. Niezastosowanie się do prośby będzie skutkowało przeniesieniem tematu do śmietnika.