Jaki pakiet MS Office do firmy

Witam.

Pytanie jak w temacie. Podpowiedzcie mi jaki pakiet Office’a kupic (na) do firmy, zebym mogl z niego korzystac legalnie i bezstresowo:)

Cenowo super byl by “pakiet dla uzytk. domowych” ale nie wiem czy tak wolno:))

Dzieki ze wszelkie informacje.

Pakiet dla użytkowników domowych jak sama nazwa mówi to pakiet dla domu nie do firmy! Do firmy najlepiej iść do autoryzowanego sklepu i zapytać na pewno doradzą jaki na ile stanowisk itp.

Złączono Posta : 27.11.2007 (Wto) 17:26

A to jest sklep, który polecam naprawdę super obsługa, fachowa pomoc, szybka przesyłka itp http://www.x-kom.pl/

Złączono Posta : 27.11.2007 (Wto) 17:29

A i jeszcze jedno jak chcesz naprawdę oszczędzić to możesz używać Open Office dość podobny i na pewno się przyzwyczaisz pozdro :slight_smile:

Dzieki.

To jest mala firma, potrzebuje pakiet ktory bedzie instalowany tylko na jednym stanowisku. Moze napisze mail do tego sklepu o ktorym napisales, jezeli tutaj nie znajde innych porad. Jeszcze raz dzieki.

http://www.ux.pl/sklep/ tu mozesz kupic jedna z wersji openoffice - bezposrednio od firmy, ktora go polonizuje i modyfikuje.

Otrzymasz pakiet w dobrej cenie,fakture (ktora jest pewnie dla Ciebie rownie wazna) i pomoc techniczna.

Cenowo to dużo wyjdzie, jakieś 1,5-2,5tyś zł. Wersja OEM byłaby prawie o połowę tańsza, ale chyba legalnie można ją kupić z całym nowym komputerem (windowsa oem już można bez komputera, poprzednio z jednym podzespołem).

Jest inna możliwość- zakup Worksa i Office w wersji uaktualnienie. Worksa nie trzeba instalować, wystarczy mieć. Works to koszt ok. 50zł oem i 150zł pudełkowy. Ostatnio można kupić gazetki komputerowe z worksem w wersji z reklamami, za niecałe 10zł. Pojawili się cwaniacy sprzedający Office uaktualnienie plus gazetka, i to legalnie :!: (Polak potrafi)

Do firmy najlepsza jest wersja Office z Publisherem (chyba od wersji small busines). Publisher bardzo przydaje się w firmie, można za jego pomogą projetkować katalogi, broszurki, proste strony internetowe.

Ale na początek można w firmie korzystać z darmowego OpenOffice (np. ze strony ux systems), jest mniej więcej na poziomie Office 2000 Professional. Ze odczytywaniem prostych dokumentów Office nie powiniem mieć problemów, a dokumenty wysyłane innym można zapisać w PDF-ie i nikt nie będzie miał problemów z odczytem.

Mnie interesuje w szczegolnosci word, mniej excel, czy moge np kupic word i z powodzeniem uzywac go w firmie?? http://www.allegro.pl/item270237071_wor … szawa.html

http://www.allegro.pl/item271205432_mic … a_vat.html

Ależ się upierasz przy produkcie M$.

Możesz napisać w którym miejscu nie wystarczy Tobie OpenOffice lub AbiWord?

No cóż…

Jeśli lubisz wydawać kasę, to już twój problem.

Kup sobie gazete NEXT i masz microsoft worksa 9 za 7 zł i masz legalny tani soft :wink:

NowySz-c , na forum używamy polskich znaków (żźćąś itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba. Niezastosowanie się do prośby będzie skutkowało przeniesieniem tematu do śmietnika.

Szczerze mówiąc to nie wiem czy możesz ale lepiej się dobrze upewnij bo mnie się wydaje że raczej tych oprogramować nie możesz używać.

oczywiscie,ze w firmie nie moze

ja bym Ci polecił OFFICE 2007 BUSINESS