Jaki powinien być dobry aparat cyfrowy?

Chciałbym kupić aparat cyfrowy ale w tym temacie jestem kompletnie zielony więc potrzebuję waszej pomocy.

Przeznaczam na niego 1200 zł więc powinienem mieć za tą cenę dobry sprzęt. Mam kilka pytań do was:

  1. Czy canon to solidna marka, bo chyba kipie coś z tej firmy

  2. Chcę aby miał minimu 8.0 mln pikseli

  3. Zoom optyczny 8x, cyfrowy 6x

Czy na coś jeszcze muszę zwrócić uwagę? Co możecie mi polecić

Za tą cene wyrwiesz już konkretny sprzęt. Ja odkąd kupiłem swojego, zwykły by zwykły Nikom Coolpix L3 to jakoś przestałem sie interesować, ale pewnie są tu i tacy, którzy konkretnie rzucą Ci modelem.

Liczy sie w sumie tylko optyczny, bo to On realnie powiększa obraz. Cyfrowy powiększa już powiększony zoomem optycznym obraz, czyli właściwie sam możesz to w komputerze osiągnąć przy pomocy zmiany rozdziałki.

Ja się nie znam. Podałem że chciałbym 8x a może za tą cenę kipie taki który ma 10. Dlatego proszę o uwagi na co powinienem zwrócić uwagę.

Za 1200 zeta kupisz maszynę pożdądną najlepiej canona bo to dobra firma

To już wiem. A może jakiś konkretny model mozesz polecić?

maruder_best przejrzałeś temat na forum związany z aparatami cyfrowymi, o innych tego typu nie wspomnę ??

Jest tam kilka przydatnych linków…

Szczerze powiem że nie sądziłem że takie istnieją, bo się nie interesowałem tymi sprawami. Zaraz poszukam jakieś. Dzięki Monczkin za sugestię. A może znasz jakiś godny polecenia, gdzie znajdę specjalistów a nie amatorów.

wszędzie są specjaliści i amatorzy

zerknij na cyberfoto.pl

Canon A710 IS

kupiłem właśnie i dla początkującego jest ok, ma zarówno automatyczne robienie jak i manuala, co przydać się może w nauce fotografowania

masz 2000 zł to kupisz :stuck_out_tongue: ja już wybrałem canona 710 :mrgreen: