Jaki procesor AMD wybrać dla GTX 770?

Jaki procesor od AMD nada się do GTX 770? Nie znam się na AMD i nie chcę wybrać jakiegoś tam 10-letniego procka :wink:

Może być to AMD A10-8750B ?

Ryzen1200 minimum.
Ten Twój to apu na fm2, za słabe.
Nie, nie da się taniej z używanych. :wink:

  1. jaką masz płytę główną?
  2. ile zamierzasz przeznaczyć na procka? bo GTX 770 mocarną kartą nie jest i nie ma sensu kupowania zbyt wydajnego CPU do tej karty.

Mam płytę z komputera biurowego, i nawet jak nie wymieniałbym procka to i tak ją chcę wymienić
0hy9jp - płyta obecna

Jeśli chodzi o to ile przeznaczyć to dobrze by było nie przekraczać 200 albo 300 zł

Płyta Główna LGA 1155 Dell 790 Desktop 0HY9JP to pod procki Intela, a nie AMD
Do tej płyty to procki 2 i 3 generacji, a w tym budżecie to i5 3570 za ok 250 zł, oczywiście używka.

Pytanie jaki procek masz obecnie, bo może się okazać, że wymiana jest bez sensu.

Chcę wymienić płytę główną na taką z socketem AMD. Tylko muszę wiedzieć jaki socket

obecnie mam i5-2500

200-300 zł na procka i płytę??? Myślałem, że to budżet na sam procek.

W tym budżecie to co najwyżej FX 6300 lub jakieś APU A8/A10 87xxx lub coś w tym stylu.

Zastanów się czy warto.

Miałem na myśli sam procesor do 200-300 zł

Trzeba było tak od razu … NIE WARTO wymieniać tej i5 na AMD.

A tak swoją drogą to gdzie znalazłeś to że 0hy9jp wspiera procki 3 generacji? Bo ja znalazłem tylko 2 generacje (i5-2500 / i7-2600)

I jak polecasz ulepszyć procesor jak nie na AMD? Kupować to co wejdzie czyli i7-2600?

wydasz 200-300 zł i prawie nic nie zyskasz.

:man_facepalming:

Jasne Kup 10 letni procesor w cenie niemal nowego Ryzena 3100, kto bogatemu zabroni wydawać na dochodiagi. :wink:

No to nie wiem już co zrobić
Wymiana płyty głównej która wspiera i5 wyzszej generacji np 7?

Tak., jeżeli wyższa generacja będzie 10 generacją, czyli cyferkami 10000.