Jaki procesor?

Ostatnio myślę o kupnie nowego procesora, ale wciąż mam wątpliwości… Na sam procesor mogę przeznaczyć max. 1000zł. Interesują mnie procesory AMD. Zastanawiam się nad jednym z procesorów AMD z podstawką AM2, ale słyszałem różne opinie na ich temat i już sam nie wiem czy nie będę żałował zakupu. Na tej stronie znalazłem kilka takich procesorów. Najbardziej interesował by mnie model co najmniej 5200+ :slight_smile: Sam jestem laikiem jeżeli chodzi o procesory, więc postanowiłem poprosić o radę specjalistów :wink:

Jak masz wątpliwości i od razu zadecydowałeś ,że to ma być amd ?

Lepszy przy takiej kwocie na sam procek jest intel i jego core 2 duo.

Zdecydowałem że to amd, ponieważ gdzieś słyszałem że dual core intela jest znacznie gorszej jakości niż amd, choć być może to nie była prawda :stuck_out_tongue: Jeśli lepszym zakupem jest intel, to może jakaś mała wskazówka co do zakupu?

http://www.wista.info/opis.php?cPath=22 … ts_id=3055

nie jest drogi…a na pewno na jakiś czas “wystarczy” mu wydajności…

Witam

A teraz zadam najgłupsze pytanie na świecie:

Piszesz, że masz zamiar kupić jakiś procesor, a czy płytę główną już jakąś masz? Zadaję to pytanie ponieważ pod różne procesory są różne płyty główne. BTW ta opinia którą słyszałeś dotyczy Pentium D.

Oczywiście że to nieprawda AMD Athlon X2 5200+ jako jedyny procesor dorównuje najsłabszej wersji Intela (Core 2 Duo) Ja na twoim miejscu wziąłbym:

Procesor:

Ten Procesor

Chłodzenie:

To Chłodzenie

Z takim chłodzeniem i na dodatek ten procesor na dobrej płytce głównej podkręcisz lekko (chodź zdarzają się różne egzemplarze) na 3.2GHz

A po podkręceniu wyprzedza droższe wersje…

Moim zdaniem przecholowałeś z tym chłodzeniem. Procka kupuje za 500 i ma prawie połowe wydac na chłodzonko. Chyba trochę przesada.

jesli mozesz to do 1000zl polecam Ax2 6000+ http://www.arest.pl/index.php?inc=produ … 02&katid=1 . Wydajniejszy jest od C2D 6400 a za te same pieniadze:)