Umowa za niedługo wchodzi w życie i jest mi potrzebny jakiś w miarę dobry routerek ponieważ mam zwykły stary (7 letni) modem który nie uciągnie tego łącza:)
I zgłaszam się do was… bo ja to jestem zielony jeżeli o to chodzi…
Jaki router mi polecacie do takiego łącza? Potrzebny jest Annex A z tego co się zorientowałem mam racje?
Chciałbym mieć możliwość podpięcia pod niego więcej jak 1 komputer oraz by miał wifi.
Jak później podzielić ta łącze miedzy tymi komputerkami? ze dajmy na to żeby pierwszy miał 10 Mbit a drugi 6 Mbit a trzeci 4 Mbit?
Mam go rok czasu.Nigdy się nie zawiesił,nie zrywa połączenia i dobrze rozsyła Wi-Fi.Konfiguracja jest bardzo prosta.Ogólnie za tę cene jestem zadowolony
rsxteam , na forum używamy polskich znaków (ż, ł, ć, ś, ą itp.). Proszę wyedytować swojego posta i poprawić co trzeba. Niezastosowanie się do prośby będzie skutkowało przeniesieniem tematu do śmietnika.
Jeśli twój komputer z WI-FI obsługuje technologię N, to warto się zaopatrzyć w router w tą właśnie technologią.
Polecem TP-LINK TD-W8950ND
Prędkość po Wi-Fi między komputerami wynosi w praktyce 5-8MB/s.
Routery G w praktyce osiągają jakieś 2-3MB/s, a więc może delikatnie ograniczać twoje łącze. Oczywiście jeśli mówimy o Wi-Fi, przez Ethernet będzie zawsze pełna prędkość łącza.
TpLinki W8901, W8910 i inne w standardzie b/g odpadają jak do takiego łącza. Tylko n wchodzi w gre. Model to już nie jest tak istotny, szczególnie przy takim budżecie.
Teraz ci tłumacze o co chodzi z tym 54mbit bo widze że mistrzu nie w temacie