Jaki router pod radiówke?

Witam. Mam jestem zielony i mało wiem o routerach. Więc potrzebuje router żeby podłączyć do 2 komputerów i laptopa. I nie wiem czy w routerze to jest jak w rozgałęźniku bo wiadomo laptop nie ma takiej karty sieciowej jak te 2 pc tylko inną. Nie wiem co tu jeszcze napisać, proszę o pomoc.

Jak chcesz podłączyć te daw PC-ty przez kabel, a laptopa na Wi-Fi? Jeśli tak to ja polecam router Edimax http://www.edimax.pl

osobiście mam tak zrobione w domku używam routera d-lin dir-320

I działa on z radiówką?

musisz mi napisać jak internet “dociera” do twojego kompa:

-czy przez kabel sieciowy ethernet do karty sieciowej przewodowej

-czy przez kabel antenowy do karty sieciowej bezprzewodowej

jeśli to pierwsze to potrzebujesz takiego routera http://www.allegro.pl/item688902382_tp_ … l_wds.html [tani, ale przyzwoity]

jeśli to drugie to będzie potrzebny ten router co wyżej,plus drugi router z funkcją AP Client np. http://www.allegro.pl/item688892181_tp_ … c_039.html

No nie wiem na dachu mam antene od internetu która prowadzi do karty sieci bezprzewodowej więc raczej to drugie.

no to musisz kupić obydwa urządzenia które podałem[lub inne ale z tymi funkcjami]

gdybyś chciał podłączyć wszystkie kompy przewodowo,to wystarczyłby tylko Tp-Link TL WR 543G

Ehh i tak nadal nie wiem jaki router kupić :?

No przecież CI napisał wyraźnie !!

TP-Link TL-WR543G idzie na tryb WISP(czyli zabierasz kabel od karty sieciowej, w urządzeniu wykręcasz tą oryginalną i przykręcasz tą z anteny), później TP-Link 340G na rozsyłanie tego sygnału ponownie, chodź ja bym robił jednego NATa i dołożył 20zł i brał TP-Link TL-WA501G.

bez dwóch urządzeń się nie obejdzie.Nie znam routera który miałby dwa moduły radiowe, a właśnie dwa są potrzebne.