Jaki serwer kupić pod www

Witam!

Jaki serwer polecacie do strony www? Serwer musi być płatny (kasa na to przeznaczona to ok. 50-80 zł na miesiąc).

Strona na być przeznaczona dla szkoły podstawowej (ogólne informacje + foty z wycieczek itd.)

Najlepiej jak serwer będzie z gotowymi szablonami i prostą administracją.

Dodam, że jestem w tym „zielony” a bardzo zależy mi na prowadzeniu tej strony z góry dzięki za wszelkie rady.

na Twoje potrzeby zupełnie wystarczy tańszy serwer.

Rocznie powinieneś zmieścić w kwocie koło 100 zł, więcej CI nie będzie potrzebne - wiem z doświadczenia, prowadze całkiem sporą stronę Gimnazjum, ciągle nowe zdjęcia, sporo użytkowników.

Dla Ciebie wystarczy konto o parametrach 2 GB powierzchni i transfer miesięczny 10-15 GB.

Np. w www.smallservers.pl konto LE2000 za 85 zł rocznie i jeszcze Ci spora rezerwa zostanie.

Co do gotowych rozwiązań, to zupełnie inna bajka.

Spróbuj poszukać w sieci, może isteją portale z gotowymi skryptami dla szkół.

Ja osobiście polecam jednak Joomle llub inny podobny CMS, troche nauki i masz dobrą stronę

Joomla za ciężka na 2GB transferu, prędzej drupal.

Ale drogo polecam linuxpl.com 1 pakiet 2gb za niecałe 50zł rocznie.Taki pakiet

  • 2000 MB pojemności

  • 20 GB transferu / miesiąc

  • 7-dniowy okres testowy

  • MySQL 4.1/5, PHP 4/5, CGI

  • Tanie rozmowy tel. (VoIP)

  • Panel administracyjny,SSH

  • Installatron, SiteBuilder

  • Domena .info gratis!

Wezmę wasze rady pod uwagę.

Ostatnio napotkałem się na taki serwer http://www.az.pl/

Co o nim sądzicie? Tam są gotowe szablony i jest prosta obsługa (Kreator WWW firma) można sobie protestować.

A jeśli chodzi o Joomla to z chęcią się go pouczę, – na jaki darmowy serwer mogę go wgrać by go potestować?

Możesz potestować przy użyciu programu “krasnal serv” i jemu podobnych.

Polecam Linuxpl.com oraz netmark.pl

Moim zdaniem bardzo dobre hostingi.

Ja polecam nazwa.pl najlepszy hosting dostępny jak dla mnie.

Odradzam nazwa.pl