Jaki serwer wybrać pod portal społecznościowy?

witam

niebawem ruszam z pewnym portalem którego zleciłem pewnej firmie (ale nie będę opisywał co i jak )… do portalu jest potrzebny oczywiście serwer szukam jak narazie ekonomicznego serwera który będzie w stanie udźwignąć 100 000 userów

serwer musi obsługiwać:" php 5, mysql 5.0.51a-24+lenny5 , true bug, oczywiscie do tego standardowo obsługa JSON , funkcje, wyzwalacze i procedury w bazie też muszą byc móc tworzone (tzn uprawnienia do tego) do tego w php obsługa json i xml"

jako iż jestem zielony w temacie serwerów proszę o pomoc

ps. czy np. serwer active 50gb z "nazwa"pl podała ? czy może są lepsze i tańsze ?

Nie polecam na pewno “home” często zamiast wchodzić na strona ludzie zostają przekierowani do nich

Wałkowane miliard razy.

linuxpl.com - ma opinie najlepszego.

dużo nie podpowiedziałeś :o ok linuxpl ale… jakie konto ile gb ? ps. tam są opisane ceny które dotyczą opłaty raz na rok ?123.00 brutto / 12 m-cy ? czy co miesiąc 123zł ? + pojemność 4gb i 50gb transferu … activia 16,50 zł/m-c 50 gb i bez limitu transfer … ale ja akurat się nie znam dlatego tutaj proszę o poradę

Ale o to nie mnie pytaj :slight_smile:

Masz tam numery gg to adminów/konsultantów, z nimi gadaj.

Ceny są z rok.

tak ciężko kupić zwyczajne konto? jak bedzie zasłabe to zwiekszyć? ale problem

kupić ‘zwyczajne’ najtańsze na którym będą ciągle problemy ? owe konto musi obsługiwać

" php 5, mysql 5.0.51a-24+lenny5 , true bug, oczywiscie do tego standardowo obsługa JSON , funkcje, wyzwalacze i procedury w bazie też muszą byc móc tworzone (tzn uprawnienia do tego) do tego w php obsługa json i xml" <— tak mnie owa firma poinformowała więc… uważam iż nie jest to standardowe wymagania i większość serwerów owych pewnie opcji nie obsługuje dlatego… wolałem napisać tutaj aby zwyczajnego konta do zwyczajnych html-owych stron nie zakupywać :wink: