Jaki smartfon kupić w prezdziale cenowym 1000–1300 złotych?

Siema.
Smartfony komputery itp. nie są moim konikiem a jestem zmuszony zakupić nowy telefon dlatego zwracam się z prośbą do was fachowców w tej dziedzinie.Mam nadzieję że moje wymagania nie będą zbyt wygórowane. Do rzeczy zależałoby mi aby telefon posiadał gorilla glass robił w miarę dobre zdjęcia fajnie gdyby miał pojemną baterie aktualnie mam sony xz1 z bateria o pojemności 2700 bywa uciążliwe częste ładowanie. Nie gram w gry raczej korzystam z social mediów także jakaś bestia nie jest mi potrzebna. Słucham sporo muzyki ale raczej na słuchawkach nie wiem czy to cenna uwaga. Fajnie gdyby nie było to xiaomi ale jak pisałem wcześniej nie znam się także nie zamykam się i na taką opcje. Budżet plus minus 1000-1300 zł.Pozdrawiam

Ja osobiście niedawno kupiłem POCO X6 Pro. Ponoć cena/graty w środku jest bardzo dobra.

Faktycznie chodzi płynnie, nie zacina się. Bateria spokojnie wytrzymuje jeden dzień. Ładowanie ma 67W więc też bardzo szybko się ładuje.

W zestawie jest ładowarka kabel i etui oraz folia zabezpieczająca na ekranie co moim zdaniem w dzisiejszych czasach ma duży plus. Żółta wersja z fajną eko skórką na pleckach. Cena około 1500zl. W tej cenie to naprawdę wymiata ten telefon, wydajnościowo według AnTuTu podobnie jak S23

Oppo Find X5 5G, w tej cenie fajny telefonik.

Samsung Galaxy M33 - 999zł a wczoraj nawet dostał UL 6.1

Xiaomi Redmi Note 12 Pro - fajny telefon w tym budżecie. Na różnych serwisach w przedziale cenowym od 980-1280.

To już lepiej dołożyć do Motoroli G84. Procek ten sam ale 12G RAMu a w budżecie się zmieści. Ewentualnie taniej OnePlus Nord CE 3 Lite, Motorola Edge 30 Neo lub Nubia Neo 5G (ale te Nubie mają Unisoci → w Moto E40 niby się sprawdza).