Jaki telefon wybrac?

kurcze, przepraszam,ze pisze w kilku wątkach,ale jestem tu pierwszy raz i nie bardzo mogę się ogarnąć…

potrzebuje pomocy…

musze dzisiaj dokonać wyboru.

nie wiem jaki telefon wybrać.

play-przedluzenie umowy-male firmy- formula 4.0

widziałam na stronie play m.in

sony xperia sp

nexus 4 lg

lg swift g

nie mam z\ielonego pojęcia o systemach,na których pracuje… nie znam się kompletnie.

proszę pomóżcie

ja tylko zwrocilam uwagę na te 3 , bo jedynym kryterium którym się sugerowałam jest cena. nie chce przy tym abonamencie brac tel.za 1 zl.

wiec może polecicie inny ?

ja nie wiem czym się rozni zndroid od innych… czy możecie napisac tak by blondynka zrozumiala :slight_smile:

proszę

czarna mamba Posty: 0Dołączył(a): 30.07.2013 (Wt) 12:32

Wszystkie wymienione pracują na androidzie.

Z powyższych bym brał Nexusa 4, ale to zależy czego oczekujesz od telefonu - a w tym przypadku smartfona.

Witam,

Z tych 3 modeli wybrałbym bez zastanawiania Nexus’a 4. Jest to telefon Google’a z czystym systemem Android. Aktualizacje systemu masz zawsze w pierwszej kolejności.

Sam telefon ma bardzo dobre parametry, a jakość wykonania też na bardzo wysokim poziomie. Jedynie można doczepić się do braku slotu na karty pamięci, ale dla mnie 16GB wbudowanej pamięci w zupełności wystarcza. Mam w iPhone’ie 5 16GB i nie narzekam.

Pozdrawiam.

ja tylko zwrocilam uwagę na te 3 , bo jedynym kryterium którym się sugerowałam jest cena. nie chce przy tym abonamencie brac tel.za 1 zl.

wiec może polecicie inny ?

ja nie wiem czym się rozni zndroid od innych… czy możecie napisac tak by blondynka zrozumiala :slight_smile:

proszę

nie podałaś cen - a wg mnie to kluczowa informacja :slight_smile:

Nexus 4 to bardzo fajna słuchawka - wczoraj dostał aktualizację do najnowszego androida 4.3 - mam i nie narzekam - warto nadmienić, że ‘plecki’ też są szklane, więc raczej nie jest zabawką, dla osób, którym wszystko z rak wypada.