Jaki Windows dla Asus Eee PC1015PEM?

Witam, 

Moje pytanie wynika stąd, iż nie znam się na takich małych muchach i grom wie jaki system to pociągnie.

Chodzi o przeinstalowanie systemu koleżance. Obecnie ma Win Xp. Pociągnie to ustrojstwo Win 7? Pytam o Win 7 bo mniej zabawy ze sterownikami jest itd :wink:

Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdro.

Tylko jeśli ma 2GB RAM inaczej nie ma sensu. 

Baba…

Dowiedziałem się właśnie że musi być ten Xp co ona go tam ma. Innego nie przyjmuje ;) 

Ma nalepkę z kluczem do XP Home Edition. Więc klucz jest. Co dalej z tym zrobić? Widzę też ze ma partycję recover.

Możesz na nowo zainstalować z dowolnej kopii na płytce z Windows XP Home Edition używając tego klucza, lub uruchomić partycję recovery z menu bootowania i to chyba to: http://support.asus.com.tw/faq/asus-faq.aspx?type=1184670389198&no=AE8850F3-12CC-6BB2-B94C-F0C64D3C4E6A&model=Eee+PC+1015PEM&SLanguage=pl-pl

Cholera, zrobiłem pendrive z win7 do tego dziada. Przy instalacji czepia się, że nie ma sterownika do cd\dvd romu !!

W czym jest problem?

Cześć,

Sprawdzałeś sumę kontrolną obrazu przed wgraniem go na pendrive?

Nie, nigdy nie miałem z tym kłopotu, wszystko działało. Mówisz ze w tym jest problem? Ponowne wgranie systemu na pendrive załatwi sprawę ?

Cześć,

Czasami po ściąganięciu obrazu systemu Windows 7 np. z MSDN AA, były właśnie takie problemy z brakiej sterownika, ale skoro piszesz, że nigdy takich problemów nie miałeś to chyba nie w tym problem.

Może ten temat: klik nakieruje cię na właściwe rozwiązanie.

Zobaczę ,wrzucę jeszcze raz win7 na pendrive i się okaże. Na innych kompach było wszystko ok, tylko teraz na tym Asus Eee PC1015PEM coś się pieprzy.

Miałem ostatnio ten sam problem… na moim lapku narzędzie od MS do wgrania Win na pendrivera nie dawało rady :/, najlepsze jest to że udało się wgrać Win w końcu na pendrivera z poziomu Linuksa przy pomocy prostego skryptu bash…

Dalej to samo, daje mu sterowni AHCI a on dalej ■■■■. Co za uporczywa maszyna.