Jaki wybrać laptop do 3800 zł?

Witam serdecznie,

Poszukuję dobrego, cienkiego laptopa, który spokojnie będzie mi wystarczył na długie lata, grać w gry - nie gram zbyt wiele, choć zagrać w GTA 5 bym nie pogardził. Zależy mi głównie na tym, aby był szybki i wydajny, żeby spokojnie sobie radził z nieco bardziej wydajnymi aplikacjami, posiadał dobry ekran (oglądam dużo filmów). Znalazłem 3 w miarę interesujące laptopy, które trafiły w moje gusta, choć kompletnie nie znam się na tym, czy czasem dużą część kwoty nie płacę za samą markę i czy są wytrzymywałem, tak więc:

Jak myślicie Panowie? Może znajdzie się coś lepszego?

Z góry dziękuję

Wg mnie zależnie od zakresu cenowego i na ile możesz chcieć pograć w fajniejsze gry, ale są z 16GB RAM, i5, dysk SSD 500GB, matryca IPS, aluminiowa obudowa lub w Lenovo fajne tworzywo.
Teraz tak, GTA V nie wymaga dużo już słabe MX150 daje mu radę, mx250 jest widocznie lepszy, a GTX1650 to kosmos przy nich.
Wg mnie HP spokojnie wystarczy do tego do czego potrzebujesz, Lenovo to po prostu wersja z mocniejszą grafiką.

Primo ekran musi być 15, czy nie lepiej większy? Jeżeli jako TV w domu… i długo… może 17, czy masz monitor do pracy?

Druga sprawa budżet trochę za duży przeznaczasz.

Przyzwoitego laptopa na którym pójdzie GTA V dostaniesz za circa 2 tysiące.
Jeżeli ejdnak planujesz korzystać z laptopa do pracy i ma służyć “kilka lat”, dlatego patrzysz i5 i nawet i7, to odrzuciłbym wszystkie modele z kartami graficznymi MX. One w dniu dzisiejszym są na granicy, a pomyśl, ze wyjdzie GTA VI i laptop do wymiany. :wink:

Może obecnie nie grasz, ale sądzę, ze jeżeli nie GT 1650, to najlepsze w takich widełkach, to przynajmniej coś z GT 1050/ RX 560. Możesz mieć gwarancje, że na tych kartach jak za 2-3 lata jakaś gra wyjdzie, to prawdopodobnie uruchomisz jeszcze na niskich ustawieniach. Nawet gdybys wtedy mógł tylko I5 wybrać, kiedy ona się skończy, to laptop już pewnie i tak będzie wyeksploatowany…