Jaki wybrać tel. multimedialny do 2000zł?

Chciałbym sprawić sobie multimedialną maszynę do ok 2000zł. Wkrótce przedłużam umowę z Play więc będzie okazja promocyjnie zmienić tel.

Co dla mnie jest ważne?:

  • ergonomiczny: jak najcieńszy i jak najlżejszy Gdy będę biegał nie chcę czuć cegły w kieszeni. (tu iphone wypada chyba nieźle 1,2cm)

  • z jak największym ekranem dotykowym ;

  • płynność w działaniu ekranu i aplikacji - słyszałem że z tym mogą być niezłe jazdy w niektórych tel.

  • mp3, wifi, bluetooth, super aparat - to takie minimum

  • bateria, bateria, bateria - wytrzymałosć przynajmniej ponad przeciętność.

Da radę do 2 koła???

Nie wiem który system operacyjny jest najlepszy, nie znam się, tez doradźcie.

Telefony multimedialne są już od jakiegoś czasu. Może jakieś nowsze modele są bardziej dopracowane niż te z przed roku czy wcześniejsze.

Czy HTC Touch, iphone, itp które są na rynku już od dawna są w dalszym ciągu tymi naj naj?

AHA i jeszcze jedno

Czy któryś z tel. spełniających powyższe parametry ma możliwość zamontowania dwóch kart (numer prywatny i firmowy). byłoby super

Hmm to może HTC HERO albo HD2. Hero jest naprawdę ciekawym telefonem, fajnym w obsłudze z tym, że nie wiem jak sprawa ma się z zdjęciami. Co do HD2 nie miałem okazji się nim ,bawić " ale słyszałem wiele pochlebnych opinii.

Może nokia N900? Proponuję Ci ją, ponieważ brat ją posiada i naprawdę jest świetna i ma ogromne możliwości. Chociaż w kieszeni ją czuć, nie powiem. :wink: Ale nokia to nokia.

Przyjrzyj się telefonowi: Samsung Galaxy S I9000

Nie będę tu wypisywał jego zalet po prostu poczytaj i oglądnij. Obecnie to jeden z najlepszych telefonów na rynku

http://komorkomania.pl/2010/06/30/samsu … -on-wideo/

Kosztuje 1999 zł

Ja od siebie polecę iPhone’a 3GS. Tylko nie gwarantuję ci, że nie będzie przeszkadzał podczas biegania, ale jak go przymocujesz na ramię, to powinno być dobrze.

Jeszcze jakieś propozycje? Może jakiś na dwie raty sim?