Jaki wybrać tel. multimedialny do 2000zł?

(Grover80) #1

Chciałbym sprawić sobie multimedialną maszynę do ok 2000zł. Wkrótce przedłużam umowę z Play więc będzie okazja promocyjnie zmienić tel.

Co dla mnie jest ważne?:

• ergonomiczny: jak najcieńszy i jak najlżejszy Gdy będę biegał nie chcę czuć cegły w kieszeni. (tu iphone wypada chyba nieźle 1,2cm)

• z jak największym ekranem dotykowym ;

• płynność w działaniu ekranu i aplikacji - słyszałem że z tym mogą być niezłe jazdy w niektórych tel.

• mp3, wifi, bluetooth, super aparat - to takie minimum

• bateria, bateria, bateria - wytrzymałosć przynajmniej ponad przeciętność.

Da radę do 2 koła???

Nie wiem który system operacyjny jest najlepszy, nie znam się, tez doradźcie.

Telefony multimedialne są już od jakiegoś czasu. Może jakieś nowsze modele są bardziej dopracowane niż te z przed roku czy wcześniejsze.

Czy HTC Touch, iphone, itp które są na rynku już od dawna są w dalszym ciągu tymi naj naj?

AHA i jeszcze jedno

Czy któryś z tel. spełniających powyższe parametry ma możliwość zamontowania dwóch kart (numer prywatny i firmowy). byłoby super

(Angelo_7) #2

Hmm to może HTC HERO albo HD2. Hero jest naprawdę ciekawym telefonem, fajnym w obsłudze z tym, że nie wiem jak sprawa ma się z zdjęciami. Co do HD2 nie miałem okazji się nim ,,bawić " ale słyszałem wiele pochlebnych opinii.

(Cyba91) #3

Może nokia N900? Proponuję Ci ją, ponieważ brat ją posiada i naprawdę jest świetna i ma ogromne możliwości. Chociaż w kieszeni ją czuć, nie powiem. :wink: Ale nokia to nokia.

(Kedaa) #4

Przyjrzyj się telefonowi: Samsung Galaxy S I9000

Nie będę tu wypisywał jego zalet po prostu poczytaj i oglądnij. Obecnie to jeden z najlepszych telefonów na rynku

http://komorkomania.pl/2010/06/30/samsu ... -on-wideo/

Kosztuje 1999 zł

(Db2524) #5

Ja od siebie polecę iPhone'a 3GS. Tylko nie gwarantuję ci, że nie będzie przeszkadzał podczas biegania, ale jak go przymocujesz na ramię, to powinno być dobrze.

(Grover80) #6