Jaki zasilacz i grafika?

Zamierzam kupić nowy zasilacz do komputera w cenie max. 130/150 zł (stary - standardowy, nie trzyma mi napiecia, głośno pracuje). Nie mam pojęcia jaki - nie znam się na tym! Czy moglibyście mi coś podpowiedzieć?

Mój komputer:

  • obudowa BigTower;

  • 2 dyski HDD kieszeniowe: Sygate: 80 Gb (7200) i Sygate 30 Gb (3600);

  • nagrywarka CD/CD-RW Mitsumi (stary typ);

  • CD-ROM ASUS 40xmax;

  • karta TV: WinFast2000XP Expert;

Peryferia:

  • skaner;

  • drukarka;

  • antena pokojowa z regulacją 0 dB-36 dB;

  • monitor (17);

  • głośniki;

  • itd.;

No i chciałbym zmienić też kartę grafiki na lepszą w cenie max. 300/350 zł (nie gram zbyt dużo w gry typu Diablo , NFS itp. Komputer służy mi głównie do celów biurowych/pracy i internetu). Obecna karta grafiki nie wyrabia mi np. przed ogladaniem TV muszę zmieniać rozdzielczość z: 1024/768 na: 800/600 bo inaczej filmy ciągną się klatka po klatce. Poza tym karta chodzi b. dobrze.

Inne dane mojego komputera znajdziecie poniżej (nie jest to nowość więc proszę zwrócić uwagę na specyfikację, bo chyba nowoczesne karty nie będą pasowały do tej płyty głównej!):

zasialcz warto kupic jakis markowy bo od niego zalezy działanie całego kompa (jak szlag trafi zasilacz moze trafic całego kompa ) polecałbym chifteca ,foxconn ,modecom (350 -400 W) odradzałbym zasilacze codegena.

do takiego sprzetu kup radeona z dobrym wyjsciem TV (jakis starszy model, ktory obsluguje agpx2/x4… ze wzgledu na mobo). kupujac jakas silna karte i tak nie wykorzystasz jej zalet przy tym procku).

np. radeon 9000 (ewentualnie jeszcze cos starszego), jakis firmowy np. gigabyte albo sapphire.

co do zasilacza z pol roku temu wpadl mi przypadkowo chieftec 1136H… dziala w miare cicho, trzyma napiecia, solidnie wykonany, sporo molexow, drugi wiatrak wciagajacy powietrze, dzieki czemu leciutko spadla temp. procesora.

Poleciłbym Ci ten zasilacz, mam go i jestem zadowolony:

http://allegro.pl/show_item.php?item=52439678