Jakie kupić słuchawki

witam! chciałbym sobie kupić słuchawki i mp3 (chyba ze mój tel wystarczy nokia lumia 800 to wtedy bez mp3) na ten cel mam 650 zł na oku mam 

Sennheiser HD 380 pro do tego SanDisk Sansa Clip Zip

co o tym sadzicie? lubię słuchawki z dobrym basem i koniecznie muszą być zamknięte słucham muzyki rap reggae i hip hop

prosił bym tez o inne propozycje słuchawek i mp3 z góry dziękuje w tych tematach jestem kompletnie zielony  

 

                                                                                                                                                        pozdrawiam 

A jakiej wielkości ma być pamięć w odtwarzaczu mp3?

 

Mogę polecić ten odtwarzacz http://www.x-kom.pl/p/68991-odtwarzacz-8gb-creative-zen-style-m100-8gb-czarny-microsd.html

a słuchawki te: http://www.euro.com.pl/sluchawki/panasonic-rp-djs200-k-czarne.bhtml

Też chciałam sobie zakupić zabudowane, jednak padło na te panasonic-i i nie żałuję. Są naprawdę świetne :smiley:

no nwm tak z 8GB no i ma mieć slot 

Według mnie to masz bardzo dobry wystarczający telefon do muzyki.

Daro no nwm kolega ma lumie 720 i na tych samych słuchawkach gra o wiele lepiej nwm czy to wina pliku czy czego 

A próbowałeś zaktualizować soft w niej?

Może coś być polepszone np. z tym dźwiękiem.

mam najnowszego softa

hubo1221

Proszę zapoznać się z tematem i poprawić tytuł tematu na konkretny, mówiący o problemie. W celu dokonania zaleconej korekty proszę użyć przycisku Edytuj, umieszczonego w prawym dolnym rogu swojego posta, następnie opcji Użyj pełnego edytora, znajdującej się pod edytowanym postem.

Zignorowanie zalecenia będzie skutkowało przeniesieniem tematu do Kosza.

Rozumiem, a próbowałeś zmienić może equalizer?

Lub ewentualnie program do słuchania muzyki na telefonie, bo ja nigdy nie słucham na standardowym odtwarzaczu muzyki, kwestii słuchawek to nie za bardzo, ale znajomi cenią sobie słuchawki z firmy Schiesser.