Jakie monitory kupić? Do 1300 zł

Witam, na początku powiem, że mam do wybrania jeden spośród 3 monitorów. Szukałem w internecie jakichś fajnych monitorów i znalazłem właśnie trzy od trzech różnych firm. Interesują mnie tylko monitory 165hz do 1300 zł tak jak w tytule. Dobrze by było, żeby monitor miał max 24 cale, ponieważ chciałbym kupić dwa takie same. Zależy mi również na tym, żeby monitor miał dobre głośniki wbudowane, aby nie były za ciche. Tutaj monitory które wybrałem:

  • ASUS TUF Gaming VG24VQR 24" 1920x1080px 165Hz 1 ms Curved
  • AOC C24G2U 24" 1920x1080px 165Hz 1 ms Curved
  • ACER Nitro VG242YPbmiipx 24" 1920x1080px IPS 165Hz 1 ms

Najlepiej jakbyście ponumerowali te monitory od 1 do 3 i napisali dlaczego akurat ten monitor jest na tym miejscu (jestem zielony w tym temacie). Możecie również podsyłać wasze propozycje! Pozdrawiam

Pytanie do czego ci ten monitor. Bo wybrałeś same gamingowe gdzie koszt jest podnoszony przez wysokie odświeżanie matrycy. Jeżeli nie grasz to na przykład w tej cenie warto zainteresować się monitorami 4k ale z niższym odświeżaniem na przykład 60Hz.

Ten odradzam od razu. Kupowanie monitora 24 calowego z zakrzywionym ekranem mija się kompletnie z sensem. Zakrzywione ekrany to minimum 32 cale żeby miało to jakiś efekt i sens i nie było przerostem formy nad treścią.

Co kto lubi, moim zdaniem 4k ma ogromny sens, ale w monitorze 43’’ gdzie nie trzeba używać skalowania.

Osobiście dla mnie podstawową cechą monitora jest jego 1. wielkość, 2. odzworowanie kolorów. Im większy tym lepszy - to jest coś co wpływa w największym stopniu na produktywność, ale też na wrażenia z gier czy filmów. Zdecydowanie bardziej niż ultra płynność. Ale nie będę dyskutował. Co komu odpowiada. Sam mam 43’’ na środku i wertykalnie ustawione 32’’ po bokach i jest git. Pewnie że chciałbym mieć wyższe odświeżanie w głównym monitorze, ale na pewno nie kosztem rozmiaru, czy jakość obrazu.