Jakie najlepsze nap na DDR/400


(M a x) #1

Pytanko jakie najlepsze napiecie dac na DDR/400 2.50-3,30


(JNJN) #2

A Twoje moduły pamięci mają taki zakres pracy.

A płyta na ile pozwala zwiększyć napięcie na moduły pamięci.


(M a x) #3

tak mam MSI 865 noe 2 i w tej chwili mam ustawione 2.50 ale jest regulacja co 0.5 v jaka byś zalecał pozostac przy tej czy podnies ja odrobine na 2.60 2.70


(Zbych ) #4

to zależy jakie pamiątki jak markowe z radiatorami to można nawet na 2,90 , ale jak jakieś OEM to nie ma co przesadzać i 2,60 max 2,70V wystarczy, zazwyczaj napięcie podnosi się aby pamięci stabilnie pracowały na niższych timingach , jak ich nie będziesz podkręcał to zostawić na 2,50V.


(JNJN) #5

Dla pamięci PC 3200 zalecane jest 2.6V ,ale jak komp pracuje stabilnie zostaw na 2.5V.


(M a x) #6

ok dzieki zostawiłem na 2.6 V zobaczymy narazie dzieki


(system) #7

Czy markowe czy nie to nic do zeczy napiecie niema ,nawiew samemu mozna dac…

Zalezy na jakich kosciach sa a nie jaka firma je sprzedaje.

winbond ch5 te lubia wysokie napiecia max do 3.3V przewaznie najlepiej sie podkercaja na 3.1-3.2V

a TCCD

najlepiej chodzi 2.6-2.7V i zwiekszanie na nich napiecia pogarsza OC i stabilnosc pamieci.

Wiesz moje markowe z radiatorkiem a na 2.9V mozna dac ale mija sie to z celem jak trzeba obnizac taktowanie zeby pracowaly stabilnie.

dalej nie bede wymienial bo sporo tego jest

Kolega niech napisze jakie ma PAMIECI dokladnie to wtedy mozna powiedziec jakie napiecie moze dac max.@stock czy jak bedzie podkrecal.


(M a x) #8

ok dzieki zrobiłem tak jak zasugerował ChrisG - sprawdziłem w necie parametry Ram i ustawiłem takie nap jakie zaleca producent czyli 2.6V