Jakie programy mogę odinstalować z systemu?

Witam, mam problem ze zbędnymi programami, które zostały zainstalowane na moim komputerze. Przez jakiś czas korzystała z niego moja siostra, która pewnie poinstalowała masę niepotrzebnych programów. Teraz już z komputera nie korzysta, a ja mam problem bo strasznie się zacina, a dodatkowo nie znam się na tym co mogę odinstalować, a co nie, więc proszę, żeby ktoś pomógł mi w tym co mogę odinstalować a co nie.

Lista:

ADDICT-THING

Adobe Air

Adobe Download Assistant

Adobe Flash Player 11 ActiveX

Adobe Flash Player 11 Plugin

Adobe Reader X (10.1.3) - Polish

Adobe Shockwave Player 11.6

Any Video Converter 3.5.6

Apple Mobile Device Support

Apple Software Update

avast! free antivirus

AVAG Security Toolbar

blueconnect

Bonjour

Browser Project

CDBurner XP

DAEMON Tools Litle

DriverIdentifier 4.2

GG

Google Chrome

IB Updater 2.0.0.578

IB Updater Service

Obsługa programów Apple

OpenAL

PDF Reader

PlayReady PC Runtime x86

QuickTime

Search Assistant MocaFlix 1.66

Search Assistant SoftQuick 1.66

Odinstaluj:

ADDICT-THING

AVG Security Toolbar

IB Updater 2.0.0.578

IB Updater Service

Search Assistant MocaFlix 1.66

Search Assistant SoftQuick 1.66

Pobierz AdwCleaner

Uruchom AdwCleaner i kliknij Usuń.

Pokaż logi z OTL na wklej.org:

analiza-dezynfekcja-zestaw-nieingerencyjnych-narzedzi-t485632.html#p3059741

Nie wiem co ci jest potrzebne, a co nie ale napiszę ci co ja bym odinstalował: Adobe Air, Adobe Download Assistant, Adobe Flash Player 11 Plugin(skoro używasz chrome to nie potrzeby ci ten plugin), Adobe Shockwave Player 11.6, AVAG Security Toolbar, Bonjour, Browser Project,