Jakie środowisko C++ do OpenGl wybrać

Witam, poszukuję jakiegoś środowiska np. code::blocks itd do biblioteki Opengl

Mogłeś chociaż napisać pod jaki system operacyjny…

Tak naprawdę to bez znaczenia. Wybierz jedno z popularnych (Visual, Code::Blocks, Eclipse, Dev C++, Anjuta, Notepad++, Geany, Vim, Emacs :slight_smile: itd.) Jeżeli będziesz korzystać z tutoriali na NeHe, to zobacz sobie pod lekcją w czym udostępniany jest kod lekcji, np tutaj: http://nehe.gamedev.net/tutorial/creati … dow_(win32/13001/ wybór jest naprawdę duży.

Chcę pisać na platformę Windows, tylko mam problem z wyborem środowiska, korzystałem kiedyś z Code::Blocks, ale tam jest problem z dołączaniem bibliotek, dev jest nie rozwijany, a eclipse mam problem z kompilacją, a reszty jeszcze nie próbowałem.

Raczej brak umiejętności obsługi IDE. Ewentualnie zrozumienia jak działają pliki nagłówkowe i linker.

Oczywiście, że jest, tylko nie główny branch a jego fork. http://www.dobreprogramy.pl/DevC,Progra … 28400.html

Znowu, nie umiesz używać IDE. W tym konkretnym przypadku podłączyć kompilatora. Eclipse nie dołącza kompilatora out of box (i dobrze, nie rozumiem IDE co cie zmuszają do jedynej słusznej wersji). Musisz się zaopatrzyć samodzielnie.

Możesz skorzystać z VS, może ono ci podpasuje, mości hrabio…

W takiej sytuacji to Visual Studio Express i YouTube - powodzenia.