Jakie wybrać studia?

Witam.

Jestem w 1 klasie technikum informatycznego, i mam nastepujace pytanie:

Na jakie studia najlepiej isc? Chodzi o studia informatyczne, ale jaka specjalizacja?

Po skoczeniu tych studiów do jakiej pracy isc?

Chcialbym zarabiac w niej min. 2000zł.

Jak byscie mi poradzili?

Z matematyka u mnie jest w miare dobrze, ale fizyka slabiuutko.

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.

Jeśli minimum 2k to może jakas szkoła…

Jak >4k to jakas specjalizacja jak tworzenie stron albo aplikacji.

Kiedyś w KS Ekspert był taki temat.

Na poziomie technikum daruj sobie różnego rodzaju pisemka komputerowe…

Zobacz : http://www.freelancedaddy.com/pl/

Ja tam nie jestem zaden człowiek wymagający. Praca aby zyc mi jest potrzebna, a nie zbijanie kokosow.

Starczy mi nawet sprzedaz akcesoriow komputerowych itp w sklepie.

Zapoznaj się proszę z tą stroną i zmień tytuł na konkretny.

Inaczej temat poleci do śmietnika.

Ja tam nie sądzę żeby tak każdy sprzedawca w sklepie komputerowym zarabiał te 2k a już w ogóle więcej, może jak coś robi dodatkowo, sklep ma swój serwis, i tam pomaga, bo tak za samą sprzedaż to 2k pewnie nikt Ci nie da.

Zresztą żeby sprzedawać akcesoria w sklepie komputerowym nie trzeba mieć wyższego wykształcenia, wystarczy że udowodnisz pracodawcy że choć trochę znasz się na rzeczy, wiem coś o tym.

A to jaki po technikum wybierzesz kierunek zależy tylko do Ciebie, to że ktoś Ci tutaj podpowie i tak nic nie znaczy, bo na dobrą sprawę nie wiemy czym się tak konkretnie interesujesz, ‘informatyka’ to pojęcie bardzo ogólne.