Jakiego iPoda wybrać?

(Bartey8) #1

Nie znam się na iPodach, ale chciałem sobie kupić jakiegoś niedrogiego Ipoda na przetestowanie urządzeń od Apple.

Nie wiem jaki wybrać. Nie potrzebuje dysku 80Gb itp. Wystarczy mi do 8 :slight_smile:

Mam na ten cel 200zł.

Które modele wchodzą w grę?

(Nix Noxi379) #2

Może Apple Shuffle 2GB 5GEN? Cena trochę ponad 200 zł, ale ceny sprawdzałem w iSpot. Okazyjnie znajdziesz pewnie taniej. Jeśli nówka Cię interesuje to w sumie tylko ten model.

http://www.apple.com/pl/ipodshuffle/

(lukasz_n) #3

Do 200zł to jedynie ten shuffle, gdybyś miał z min 500 to może coś więcej.

(Nix Noxi379) #4

Tak swoją drogą, zastanów się czy na pewno chcesz kupić iPod'a. Za 200 zł. znajdziesz pewnie dobrą mp3, z większą ilością pamięci. No i będziesz mógł muzykę z każdego kompa wrzucić.

Osobiście brałbym tego iPod'a, bardzo dobry, ale jak masz parę GB muzyki to się za bardzo nie sprawdzi.

(antiferno) #5

Ja mam ipoda nano 4gen i bardzo sobie chwale

(system) #6

Ja również polecam Tobie Nano...rewelacyjna obsługa:p

(k-9) #7

ja natomiast mam nano 3G.nie mam do niego żadnych zaskrzeń pojemność dość mała bo 8gb ale się mieście ze swoją nutą i mam jeszcze 2gb wolnego. Kołko mogło by być o 3mm większe ale daje radę.

=======

Mam do was pytanko (sorry za podczepienie) fakt w ipod akumulator jest dość mocny, ale za granicą gdy nie ma się kompa to jest przechlapane jak się rozładuje.Apple ma w ofercie ładowarkę tylko jak na chińskie urządzono jest drogie.Szukam jakiegoś pewnego zamiennika. Nie chce spalić nano :stuck_out_tongue:

(antiferno) #8

http://allegro.pl/item1178870069_ladowa ... _4302.html ? widze dużo takich po 3zeta ; P

(k-9) #9

no widać takie aukcje tylko chciałbym miał pewność że ipod się nie spali...

(antiferno) #10

Jeśli sprzedający/producent deklaruja że to coś ma napięcie takie jak w porcie usb to nie powinno sie nic spalić ... zawsze możesz do tego podłączyć jakiegoś starego pendrive na próbę : d

(klopas) #11