Jakiego iPoda wybrać?

Nie znam się na iPodach, ale chciałem sobie kupić jakiegoś niedrogiego Ipoda na przetestowanie urządzeń od Apple.

Nie wiem jaki wybrać. Nie potrzebuje dysku 80Gb itp. Wystarczy mi do 8 :slight_smile:

Mam na ten cel 200zł.

Które modele wchodzą w grę?

Może Apple Shuffle 2GB 5GEN? Cena trochę ponad 200 zł, ale ceny sprawdzałem w iSpot. Okazyjnie znajdziesz pewnie taniej. Jeśli nówka Cię interesuje to w sumie tylko ten model.

http://www.apple.com/pl/ipodshuffle/

Do 200zł to jedynie ten shuffle, gdybyś miał z min 500 to może coś więcej.

Tak swoją drogą, zastanów się czy na pewno chcesz kupić iPod’a. Za 200 zł. znajdziesz pewnie dobrą mp3, z większą ilością pamięci. No i będziesz mógł muzykę z każdego kompa wrzucić.

Osobiście brałbym tego iPod’a, bardzo dobry, ale jak masz parę GB muzyki to się za bardzo nie sprawdzi.

Ja mam ipoda nano 4gen i bardzo sobie chwale

Ja również polecam Tobie Nano…rewelacyjna obsługa:p

ja natomiast mam nano 3G.nie mam do niego żadnych zaskrzeń pojemność dość mała bo 8gb ale się mieście ze swoją nutą i mam jeszcze 2gb wolnego. Kołko mogło by być o 3mm większe ale daje radę.

=======

Mam do was pytanko (sorry za podczepienie) fakt w ipod akumulator jest dość mocny, ale za granicą gdy nie ma się kompa to jest przechlapane jak się rozładuje.Apple ma w ofercie ładowarkę tylko jak na chińskie urządzono jest drogie.Szukam jakiegoś pewnego zamiennika. Nie chce spalić nano :stuck_out_tongue:

http://allegro.pl/item1178870069_ladowa … _4302.html ? widze dużo takich po 3zeta ; P

no widać takie aukcje tylko chciałbym miał pewność że ipod się nie spali…

Jeśli sprzedający/producent deklaruja że to coś ma napięcie takie jak w porcie usb to nie powinno sie nic spalić … zawsze możesz do tego podłączyć jakiegoś starego pendrive na próbę : d

nie spali się, prędzej padnie ładowarka i z ipodem sie nic nie stanie :stuck_out_tongue: a pewnie taka ładowarka ze 100zł kosztuje w iSpotach czy innych sklepach xD