[java (android)] czemu nie chce się wyświetlić textsprite?


#1

Witam,

mam problem i prosiłbym o w miarę szybką odpowiedź :oops:

Otóż robię sobie gierkę na androida (tj. w javie w rokonie), no i robię sobie obiekt Text Sprite żeby wyświetlić tekst #-o

public class ScenaGry extends Scene {


	//private FixedBackground tlo;

	int czystrzelac;

	private Sprite tor;

	private Sprite zaw;

	private TextSprite moj_tekst;

	//private static final String TAG = "MyActivity" ;


	public ScenaGry(){

		super(1, 3);

		moj_tekst = new TextSprite(290, 450, 60, 60);

		moj_tekst.setText("blablabla");

		//moj_tekst.getText(123455);


		zaw = new Sprite(100, 50, Tekstury.zaw.getWidth(), Tekstury.zaw.getHeight());

		zaw.setTexture(Tekstury.zaw);


		tor = new Sprite(-400, -300, Tekstury.tor.getWidth(), Tekstury.tor.getHeight());

		tor.setTexture(Tekstury.tor);

		//Log.i(TAG,"Czy wyswietlisz cos?");

		add(0, zaw);

		add(0, tor);

		add(0, moj_tekst);


	}

	@Override

	public void onGameLoop() {



	}


	@Override

	public void onTouchDown(float x, float y, MotionEvent event, int pointerCount, int pointerId)

	{


	}


	@Override

	public void onTouchMove(float x, float y, MotionEvent event, int pointerCount, int pointerId)

	{

		// This is called when you move your finger over the screen. (ie pretty much every frame if your holding your finger down)


		// Here we'll basically just make Bob follow your finger.

		zaw.x = x - (Tekstury.zaw.getWidth()/2);

		zaw.y = y - (Tekstury.zaw.getHeight()/2);

		//moj_tekst.x = x - (300/2);

		//moj_tekst.y = y - (470/2);

	}


	@Override

	public void onTouchUp(float x, float y, MotionEvent event, int pointerCount, int pointerId)

	{


	}


	@Override

	public void onPause() {

	}


	@Override

	public void onResume() {

	}


	@Override

	public void onReady() {

	}

}

No i co robię źle? Dlaczego textSprite mi się nie wyświetla?

Sprity działają normalnie no a ten textSprite nie chce się wyświetlić...

Z góry dzieki!