[Java-Android] Nieuruchamiający się HelloWorld

Próbowałem odpalić tego helloWorlda, który jest opisany na stronie Androida. W tym celu ściągnąłem specjalnie Java JDK, Eclipse, Android SDK, i wtyczkę do Eclipse’a. Skonfigurowałem wszystko tak jak jest opisane na stronie Androida (a przynajmniej tak mi się wydaje), ale gdy chciałem odpalić helloWorlda (dokładnie takiego samego jak ten opisany na oficjalnej stronie) otrzymałem następujący error

Czy ktoś wie co ten błąd może oznaczać?

ustawiłeś emulator?

http://developer.android.com/guide/deve … -avds.html

ustawiłem…

Coś ze ścieżką jest ewidentnie nie tak. Co to niby jest Files\Android\android-sdk\tools/emulator-arm.exe ? \ i / w jednej ścieżce? No i gdzie partycja?

Zapewne klasycznie: spacja w ścieżce, zapewne było “C:/Program Files/…”.

Albo obejmij ścieżkę w cudzysłowy, albo poprzedź spację backslashem

ale ja tej ścieżki nigdzie nie podawałem… program sam ją skądś wziął i nie wiem gdzie to można zmienić…

(gdzie dokładnie jest ta opcja to musisz poszukać sam)

http://code.google.com/p/android/issues/detail?id=18317

Ustawia się tylko ścieżkę do katalogu Android SDK (Window->Preferences, w Android pole SDK Location).

U mnie działa ścieżka ze spacją i bez cudzysłowów, a poza tym poprawność ścieżki i tak jest weryfikowana.

Jeżeli dobrze pamiętam póki nie jest ustawiona nie można też stworzyć projektu Androida

@cayman3_11

Możliwe, że u Ciebie działa, bo masz nieaktualną wersję SDK. To jest problem, który pojawił się w najnowszej aktualizacji (patrz link, który wkleiłem wyżej).

No właśnie to zauważyłem i już pobieram nową (miałem r11) i zweryfikuję czy to ona powoduje błąd (ale sądząc po bugu, którego podlinkowałeś to właśnie tak będzie :stuck_out_tongue: )

Tam w tych komentarzach ktoś pisał, że już pracują nad rozwiązaniem tego problemu. Tak, czy siak można go póki co obejść właśnie poprzez ustawienie tamtej ścieżki, co wyżej wkleiłem. Ona się tyczy systemów 32-bitowych. Na 64-bitowych może to być PROGRA~1 lub PROGRA~2 (w zależności od miejsca instalacji SDK).

Po aktualizacji pojawił się ten sam problem, przepraszam za wprowadzanie w błąd.