Witam, poszukuje pomysłu na ciekawy, choć przyznam szczerze najlepiej w miarę prosty projekt konsolowy na przedmiot Programowanie obiektowe. Najlepiej żeby nie był to piekielnie trudny program oraz troszke sensowniejszy niż same uożenie klas np Zwierząt w zoo. Oto założenia do projektu:
- projekt należy napisać w 2 językach (2 osobne programy) obiektowych,
jednym z nich musi być język Java lub C++
- należy wykorzystać min. 7 klas, w tym min. 5 ułożonych w sensowną i
sensownie wykorzystaną hierarchię,
- należy wykorzystać techniki polimorficzne (metody wirtualne),
- należy wykorzystać dowolnego typu kolekcję (tablica, stos, zbiór,
mapa, kolejka, lista) do przechowywania obiektów należących do
różnych klas,
- należy wykorzystać co najmniej jedn z poniższych elementów:
-- szablon (C++),
-- interfejs (Java),
-- dziedziczenie z klasy abstrakcyjnej (C++,Java),
- w co najmniejm jednym z języków należy użyć wyjątków,
- należy zastosować techniki hermetyzacji (ukrycie tych elementów,
dla których nie ma uzasadnienia, by były upublicznione)
- program musi liczyć min. 400 linii kodu (200 w Rubym)
- należy wykorzystać (w dowolnym sensownym celu) zapis danych do pliku
i odczyt danych z pliku,
- program musi działać poprawnie.