Witam,
jestem już bliski skończenia mojej gry w javie, niestety jak w każdej grze trzeba rozwiązać pewien problem: w zależności od szybkości komputera/telefonu i czegoś tam jeszcze, gra będzie miała różną częstotliwość aktualizacji.
Czyli: chcę żeby gra działała wszędzie z równą szybkością.
Znalazłem coś takiego: http://temporal.pr0.pl/devblog/download … d_step.pdf i tam faktycznie jest wytłumaczone co i jak, jednak nie działa to u mnie
Obawiam się, że po prostu źle rozumiem dwie funkcje, które autor przedstawił w poradniku:
Przykładowo tą:
accumulator = clamp(accumulator, 0, MAX_ACCUMULATED_TIME);
Zamieniłem na;
if(accumulator < 0){
accumulator = 0;
}
if(accumulator > MAX_ACCUMULATED_TIME){
accumulator = MAX_ACCUMULATED_TIME;
}
Kod, podany w poradniku (oczywiście zmodyfikowany przeze mnie, tak aby działał w javie) powoduje, że gra działa przesadnie wolno
Czy dobrze to zamieniłem? ^^ Jest jakiś odpowiednik tej funkcji na podobną, ale w javie?
A może wy macie jakieś sprawdzone sposoby?