[JAVA] Zaokrąglenie rogów polygonu

Witam. Mam za zadanie napisać program w Javie wyświetlający znak drogowy. Jak wiadomo, polskie znaki, mają zaokrąglone rogi. Do stworzenia trójkąta użyłem polygonu, a kod prezentujący go to:

int tabX [] = { 20, 360, 200 };

		int tabY [] = { 300, 300, 20};

		Graphics2D z1 = (Graphics2D) g;

		Polygon trójkątObwod = new Polygon(tabX, tabY, 3);

		BasicStroke ramkaTrojkata = new BasicStroke(14.0f);

		z1.setStroke(ramkaTrojkata);

		z1.setPaint(Color.RED);

		z1.setRenderingHint(RenderingHints.KEY_ANTIALIASING, RenderingHints.VALUE_ANTIALIAS_ON);

		z1.draw(trójkątObwod);

Nie wiem jednak jak to zaimplementować do mojego programu. Będę wdzięczny za pomoc :slight_smile:

Ja to bym narysował Bezierem, ale są też gotowe biblioteki:

http://java-sl.com/shapes.html

Nie rozumiem za bardzo Beziera… A dodatkowe biblioteki nie wchodzą w grę.

Odkryłem też, że gdy dopiszę do BasicStroke dodatkowe wartości, czyli…

BasicStroke ramkaTrojkata = new BasicStroke(14.0f, 1, 1);

… to rogi się zaokrąglają. Jednak kąt zaokrąglenia jest dla mnie za mały. Da się jakoś to wyregulować?