Jedna z gier w Microsoft Store nie chce się pobrać

Witam.
Ogólnie nie jestem laikiem w temacie PC, ale niestety z jednym błędem nie potrafię dać sobie rady. Chodzi o to, że syn kolegi kupił grę Forza Horizon 4 poprzez Microsoft Store i tylko ta jedna gra nie chce się pobrać. Za każdym razem scenariusz jest ten sam. Pobieranie rozpoczyna się, transfer bardzo skacze, pasek postępu jest pusty i po chwili pobieranie zostaje anulowane z błędem 0x80073CFB. Inne gry w wersji demo pobierają się bez żadnego problemu. Ta sama gra w wersji demo też się pobierała. Po kupieniu jej w pełnej wersji powstał problem.
System Win10x64 z najnowszymi aktualizacjami, miejsca na dysku pod dostatkiem - dysk systemowy nieduży, bo na SSD, ale na początku pobierania można wybrać drugi dysk. Wyczyściłem dane sklepu poleceniem z konsoli - też nic to nie dało. Komputer podpinany pod zupełnie dwa inne źródła netu. Brakuje mi już pomysłów…

miałem tak samo z Gears of War, wybór lokalizacji to tylko miejsce gdzie ma się gra zainstalować ale sam plik instalacyjny prawdopodobnie nadal zapisuje się na dysku C na którym jest za mało miejsca. wejdź w start>ustawienia>system>pamięć i na dole ‘Zmień lokalizacje zapisywania nowej zawartości’, tam zmień ‘Nowe aplikacje będą zapisywane w…’ i na czas instalacji zmień na inny dysk gdzie jest więcej miejsca i wtedy sprawdź czy ściągnie. mi to rozwiązało problem, po instalacji możesz zmienić z powrotem jak było.

Jeśli to windows 10, to zaktualizuj go do najnowszej wersji, następnie pobierz ze sklepu Microsoftu aplikację xbox - wersja Beta. Tam się zaloguj i pobierz grę